Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


У період локдауну почастішали випадки шахрайства, на які можуть попастися користувачі мобільного зв’язку. Названі ТОП-5 найпопулярніших схем.

Більша частина схем не нова, але серед них з’явилися сценарії з сюжетами на тему пандемії, повідомляє мобільний оператор Vodafone. Серед найпопулярніших схем названі такі:

  • Ви отримуєте SMS про списання грошей з карти, хоча ніяких транзакцій не створювали. У тексті повідомлення є номер служби підтримки, на який, як передбачається, ви маєте зателефонувати. У телефонній розмові почнуть дізнаватися номер карти, зазначену на ній дату, код CVV або CVC.
  • На ваш телефон приходить повідомлення, що ваша банківська карта заблокована, і потрібно звернутися до служби підтримки/безпеки. Далі – схожа схема з обманом у телефонній розмові, як і в першому випадку.
  • Ви отримуєте повідомлення з інформацією про те, що щось виграли – автомобіль, квартиру, гроші тощо. У тексті повідомлення вказано номер телефону, за яким у вас почнуть дізнаватися різного роду інформацію.
  • Шахраї дзвонять вам під виглядом медичних працівників і повідомляють, що ваш родич захворів на коронавірус і перебуває у важкому стані, для чого потрібні ліки і госпіталізація. Кошти просять терміново перерахувати на свій рахунок. Є також схожа схема, але в ній саме абонента звинувачують в порушенні карантину і вимагають сплатити штраф.
  • На темі коронавірусу також побудовані шахрайські схеми з продажу медичних масок, щеплень від Covid-19 та довідок з негативним чи позитивним тестом. У багатьох випадках продавець вимагає повну або часткову передоплату за свої послуги або товари перед відправкою. Після оплати товар нікуди не вирушає, а якщо «покупка» сталася через онлайн-платформу, то покупця там блокують.

Фото: Dan Nelson/unsplash.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button