Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23479 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


У період локдауну почастішали випадки шахрайства, на які можуть попастися користувачі мобільного зв’язку. Названі ТОП-5 найпопулярніших схем.

Більша частина схем не нова, але серед них з’явилися сценарії з сюжетами на тему пандемії, повідомляє мобільний оператор Vodafone. Серед найпопулярніших схем названі такі:

  • Ви отримуєте SMS про списання грошей з карти, хоча ніяких транзакцій не створювали. У тексті повідомлення є номер служби підтримки, на який, як передбачається, ви маєте зателефонувати. У телефонній розмові почнуть дізнаватися номер карти, зазначену на ній дату, код CVV або CVC.
  • На ваш телефон приходить повідомлення, що ваша банківська карта заблокована, і потрібно звернутися до служби підтримки/безпеки. Далі – схожа схема з обманом у телефонній розмові, як і в першому випадку.
  • Ви отримуєте повідомлення з інформацією про те, що щось виграли – автомобіль, квартиру, гроші тощо. У тексті повідомлення вказано номер телефону, за яким у вас почнуть дізнаватися різного роду інформацію.
  • Шахраї дзвонять вам під виглядом медичних працівників і повідомляють, що ваш родич захворів на коронавірус і перебуває у важкому стані, для чого потрібні ліки і госпіталізація. Кошти просять терміново перерахувати на свій рахунок. Є також схожа схема, але в ній саме абонента звинувачують в порушенні карантину і вимагають сплатити штраф.
  • На темі коронавірусу також побудовані шахрайські схеми з продажу медичних масок, щеплень від Covid-19 та довідок з негативним чи позитивним тестом. У багатьох випадках продавець вимагає повну або часткову передоплату за свої послуги або товари перед відправкою. Після оплати товар нікуди не вирушає, а якщо «покупка» сталася через онлайн-платформу, то покупця там блокують.

Фото: Dan Nelson/unsplash.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button