Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В 2020 році українці придбали і поставили на облік 7 455 електроавтомобілів – це на 1% менше, ніж роком раніше. Найпопулярнішим електрокаром в Україні залишається Nissan Leaf, повідомляє асоціація автовиробників «Укравтопром».

У грудні минулого року український автопарк поповнили 632 електроавтомобілі – це на 8% більше, ніж у 2019 році. Загалом у грудні зареєстровано 598 авто на електротязі (+7% до грудня 2019 року). Кількість комерційних електромобілів, зареєстрованих за місяць, – 34 (+36%).

Як і раніше, в структурі українського ринку електрокарів продовжують домінувати машини з пробігом. Частка вживаних авто в грудні минулого року склала: в частині легкових 86%, в комерційному сегменті 97%.

Із загальної кількості в 7 455 електромобілів 7 095 – легкові авто (нових лише 9%), комерційних – 359 (нових – 3%) та один електробус. Середній вік зареєстрованих у 2020 році електричних вживаних авто був: у легкових авто – п’ять років, у комерційних – сім років.

Найпопулярнішим електрокаром залишається Nissan Leaf – 2180 авто цієї марки зареєстрували за рік. На другому та третьому місцях – Tesla Model 3 (865) та Tesla Model S (753). Також у топ-5 Chevrolet Bolt (474) та Tesla Model X (386).

Нагадаємо, четвертого червня 2020 року Верховна рада прийняла законопроєкт про митний тариф, яким передбачено зміну класифікації транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами.

Фото: Vlad Tchompalov/unsplash.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button