У США дронам дозволили літати і вночі: це має спростити комерційну доставку
Зараз американські міста готуються до інтеграції дронів у суспільне життя.
Зараз американські міста готуються до інтеграції дронів у суспільне життя.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) випустило нові і менш суворі правила для польотів дронів вагою менше 25 кілограмів над густонаселеними районами і в нічний час, створюючи умови для майбутніх повітряних доставок їжі на виніс, посилок та рецептурних ліків, повідомляє Аxios
Нові правила, прийняті в кінці минулого місяця, вимагатимуть від дронів використовувати технологію дистанційної ідентифікації (Remote ID). Remote ID – це новий стандарт, розроблений для того, щоб FAA і правоохоронні органи мали дані про те, які дрони перебувають в небі, і хто ними керує, повідомляє Reuters. За даними Міжнародної асоціації безпілотних транспортних засобів, система Remote ID буде являти собою «цифровий номерний знак для дронів».
Коли нові правила дистанційної ідентифікації наберуть чинності, дрони повинні будуть транслювати: свій ідентифікатор, місце розташування, висоту, швидкість і місце розташування своєї наземної станції управління.
Ці правила заміняють суворі заходи захисту в США, які в даний час забороняють практично всі варіанти повітряної доставки на дім, і набудуть чинності приблизно через два місяці. Такі міста, як Лос-Анджелес, тільки почали намагатися підготувати громадян до змін, які принесе ера доставки дронів. Мер Ерік Гарсетті оголосив про «Партнерство з міської повітряної мобільності», щоб люди звикли бачити незвичайні літаючі об’єкти в небі, а також розробку інструментарію політики, який міг би служити національним планом.
Крім того, Національна ліга міст сформувала групу з 25 міст, яка консультуватиме федеральний уряд з питань інтеграції дронів у суспільство США. Уейд Трокселл, мер Форт-Коллінза, штат Колорадо, представлятиме інтереси міста в Консультативному комітеті FAA з дронів. Всесвітній економічний форум у співпраці з офісом мера Лос-Анджелеса розробив сім «Принципів міського неба», щоб допомогти містам обміркувати, як найкраще інтегрувати дрони.
Правила наберуть чинності через 60 днів після публікації в федеральному реєстрі в січні. У виробників дронів буде 18 місяців, щоб почати виробництво дронів з дистанційною ідентифікацією, а у операторів буде додатковий рік для використання Remote ID.
До цього часу єдиним способом ідентифікувати дрон є зчитування серійного номера зовні. Навіть якщо дрон працює небезпечним чином, федеральні закони не дозволяють місцевим правоохоронним органам ліквідувати дрон під час польоту, а відстежити дрон до його наземної станції управління дуже складно.
Фото: Goh Rhy Yan/unsplash.com
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті