Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Візуалізації: пресслужба Укравтодора

21 січня відбувся аукціон із закупівлі робіт з будівництва Кременчуцького мосту. Перемогла турецька компанія Doğuş İnşaat Ve Tİcaret A.Ş з пропозицією 11,2 мільярда гривень.

Як зазначає Укравтодор, на тендері вдалося зекономити 1,27 мільйона гривень, адже очікувана вартість була більшою майже на 11%.

«Те, що в дорожньому секторі з’являються нові міжнародні гравці, які одразу готові конкурувати на рівних з іншими – це ознака здорового ринку… Кременчуцький міст має стати показовим проєктом. Він враховує як сучасні світові підходи до проєктування, будівництва, так і потреби вітчизняних виробників – адже 95% матеріалів будуть українські», – коментує голова Укравтодору Олександр Кубраков.

Візуалізації: пресслужба Укравтодора

Новий міст буде вантовим і матиме чотири смуги руху, по дві в кожному напрямку. Запланована протяжність разом із підходами – 1,7 кілометра. На правому березі Дніпра він сполучатиметься з дорогою Н-08, на лівому – з вуличною мережею Кременчука. В цих точках передбачено будівництво транспортних розв’язок на різних рівнях. Загальна довжина споруд становитиме понад три кілометри.

«Світова практика засвідчує, що останні 20 років на прогонах понад 150 метрів прийнято будувати саме вантові мости. Подібні проєкти менш матеріаломісткі, а значить у результаті чинять менший негативний вплив на довкілля. Також вантовий міст більш повністю відповідає вимогам судноплавства», – пояснюють в Укравтодорі.

Тендер оголошено за схемою design-build, тому відповідальною за розробку проєктної документації та виконавцем робіт з будівництва мосту буде одна й та ж компанія. Орієнтовний термін початок будівельних робіт — навесні 2021 року. Будівництво, згідно з планами, триватиме три роки.

Зображення: пресслужба Укравтодора

Зараз два береги Дніпра у Кременчуці з’єднує Крюківський міст, збудований ще за часів Російської Імперії. Востаннє його капітально оновлювали у 1949 році. Наразі цей міст в аварійному стані.

Через нього проходять дороги М-22 Полтава–Олександрія та Н-08 Бориспіль–Маріуполь, а також залізнична гілка. Найближчі до Кременчука автодорожні мости, які відповідають умовам сучасного руху, розташовано у радіусі 500 кілометрів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button