Розробник три роки аналізував знос одягу та з’ясував, який краще купувати
Чоловік зібрав на платформі 426 предметів з 300 тисячами міток про використання та невикористання, розділивши на 12 категорій.
Чоловік зібрав на платформі 426 предметів з 300 тисячами міток про використання та невикористання, розділивши на 12 категорій.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Розробник Олоф Ховерфельт три роки аналізував знос одягу і обчислив найвигідніші позиції для придбання. За цей час він отримав детальний аналіз зносу одягу і взуття та вивів поради щодо створення «ідеального» гардеробу, йдеться у публікації на Reaktor.
Загалом Ховерфельт зібрав на платформі 426 предметів з 300 тисячами міток про використання та невикористання речі. Гардероб він розділив на 12 категорій: куртки і худі, блейзери, трикотаж, сорочки, футболки, штани, шорти, ремені, шкарпетки, взуття, нижня білизна, сорочки і боксери. Спортивний одяг не входив у список «повсякденного».
Спочатку дані про знос вносилися в Excel, але поступово Ховерфельт розробив свою платформу для збору і візуалізації даних. Щовечора він вносив до списку активних речей одяг, що носив протягом дня.
Також він додавав новий куплений одяг і його вартість, щоб обчислити «вартість зносу» речі за один день (Cost Per Wear, CPW).
Що з’ясувалося в ході дослідження?
У деяких випадках покупка дешевого одягу виявилася дорожчою. Наприклад, кросівки Converse за 90 євро та MyWear за 30 євро виявилися з порівнянною CWP – 0,87 та 0,7 євро відповідно. З цього слідує, що ходити в дешевих кедах приблизно так само дорого, як і в Converse. Вони коштують дорожче, і на цю суму можна «купити якість», адже потрібно близько двох пар MyWear, щоб відповідати одній парі Converse. З іншого боку, кросівки Diesel за 150 євро виявилися невигідною покупкою – їх CPW у 1,88 євро понад вдвічі вищий.
Сорочки у списку були розділені на дві категорії: «відносно дорогі» і «менш дорогі» – від 100 євро та до 40 і нижче. У дорогих сорочок CPW склала 3,44, тоді як у дешевих – 1,29 євро і менше. Висновок: їх покупка виявилася економічно ефективнішою.
Розробник зауважує, що «якість не обмежується довговічністю» і дорогі сорочки можуть дати більш цінний суб’єктивний досвід носіння (матеріали, стиль, деталі, бренд, крій і інші показники), які можуть виправдовувати різницю в CPW .
Також він проаналізував частоту носіння , щоб визначити «популярність» кожної речі. Показник частоти носіння допоміг визначити, які речі були куплені даремно, а які «конкурують» між собою.
Ще один показник одягу – залежність від частоти прання. Ховерфельт назвав речі, які часто перуть, «обмеженими», а ті, які рідше перуться – «необмеженими». За його висновками, в «необмежених» категоріях повинна бути невелика кількість речей, а в «обмежених» можна бути більш різноманітним.
Останній показник – щоденна вартість категорії, сума всіх CPW категорії за день. Вона дозволяє побачити, як сильно змінюється денна вартість від використаних предметів і які використовуються найдовше. Це допомагає оцінити вартість «корисності» конкретного виду одягу і зрозуміти, у скільки щодня власнику обходиться ці речі. Графік демонструє, які категорії речей дорожчі, а які часто використовуються, і дозволяє з’ясувати ефективність одягу.
В кінці аналізу автор навів кілька прикладів, як можна скоротити гардероб і заощадити.
Фото: unsplash.com, reaktor.com
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті