Через карантин відвідуваність київських ТРЦ впала на 40%
Середньоринковий показник відвідування знизився до 516 осіб на тисячу квадратних метрів.
Середньоринковий показник відвідування знизився до 516 осіб на тисячу квадратних метрів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У 2020 році відвідуваність торгово-розважальних центрів Києва впала на 40%. Такі цифри наводить компанія UTG та управління статистики столиці. Станом на січень 2021-го середньоринковий показник знизився до 516 осіб на тисячу квадратних метрів.
Істотне падіння відвідуваності в порівнянні з 2019 роком відбулося в торгових центрах: з 992 до 678 осіб на тисячу квадратних метрів. ТРЦ регіонального формату виявилися більш стійкими до кризи, в них трафік знизився на 49 осіб і становить тепер 420 осіб на тисячу квадратних метрів.
Основними причинами такого падіння у компанії назвали такі.
44% споживачів стали рідше відвідувати торгові об’єкти. Серед причин: бажання скоротити витрати, прагнення уникнути відвідування громадських місць і транспорту;
25% зростання лояльності до здійснення покупок онлайн. Цьому сприяло залучення нових споживачів старших вікових груп (у віці 50-60 років), розвиток маркетплейсів і розширення попиту на товари, які раніше не були особливо затребувані в мережі;
Зростання затребуваності концептуальних об’єктів, оскільки більше просідання трафіку характерно переважно для старих ТЦ/ТРЦ з серйозними недоліками, через що вони втрачають популярність.
Фото: Bruno Kelzer, unsplash.com
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті