Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Міжнародна мережа з захисту прав споживачів (ICPEN) вирішила перевірити рекламу еко-товарів в інтернеті. Виявилося, що 40% заяв про їхню екологічність не відповідають дійсності, пише Bloomberg.

Аналітики з’ясували, що 40% виробників брешуть покупцям у рекламі, використовуючи грінвошінг (форма екологічного маркетингу, в якій застосовується «зелений» піар і методи, мета яких – ввести споживача в оману щодо цілей організації або виробника продукції), який навмисно плутає покупців.

ICPEN сформулювала кілька ознак, за якими можна зрозуміти, що бренд бреше про свою екологічність. Так, виробник не може заявляти про те, що його товар зроблений з екологічно чистих продуктів і не надавати при цьому жодних доказів. Наприклад, так було з одним з виробників молока, який стверджував, що його отримують з екологічно чистих джерел, але не наводив ніяких доказів. Ще один приклад – виробник одягу. У своїй рекламі він заявляв, що речі зроблені з переробленої бавовни, але не уточнював, скільки саме бавовни дійсно є в складі.

Деякі компанії створюють еко-маркування під власним брендом, яке не пов’язане з акредитованою організацією.

Приховування ключової інформації, щоб виглядати екологічніше. Фахівці відзначили, що слова «еко», «біо» або «натуральний» самі по собі не гарантують, що продукт дійсно є екологічним. Як приклад наведено рекламу дитячих серветок з «нульовим відсотком пластика», але виробник не вказав чи йде мова про самі серветки або про упаковку теж.

Фото: Eduardo Soares, unsplash.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button