Tesla заробляє гроші не продажем електрокарів, а завдяки відрахуванням від інших автовиробників
Торік компанія Ілона Маска заробила 1,6 мільярда доларів від продажу квот і лише 0,7 мільярда – від продажу електромобілів.
Торік компанія Ілона Маска заробила 1,6 мільярда доларів від продажу квот і лише 0,7 мільярда – від продажу електромобілів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Vlad Tchompalov, Unsplash
Більша частина доходів Tesla находить не від продажу електромобілів, і якби не законодавство низки американських штатів, компанія закінчила би минулий рік зі збитками, повідомляє CNN Business.
В 11 штатах – Каліфорнії, Колорадо, Коннектикуті, Мен, Меріленді, Массачусетсі, Нью-Йорку, Нью-Джерсі, Орегоні, Род-Айленді і Вермонті – діють вимоги до автовиробників щодо продажу певної частки машин із нульовими викидами до 2025 року. Якщо це неможливо, компанії мусять купувати квоти в інших виробників. Звісно, Tesla, яка виробляє виключно електрокари, перевиконує квоти і може ділитися з іншими.
Саме у такий спосіб Tesla заробила 3,3 мільярда доларів за останні п’ять років, при чому з них 1,6 мільярда – у 2020 році. Це значно більше, ніж той 721 мільйон доларів, що компанія отримала торік від продажу електромобілів.
«Вони втрачають гроші, продаючи автівки. А заробляють на продажу квот», – зазначає Гордон Джонсон, який має одну з найбільших часток акцій у Tesla.
У самому керівництві Tesla визнають, що не можуть постійно розраховувати на таке джерело доходу, адже воно дуже непрогнозоване у довгій перспективі.
Читайте також: Поліцейські зупинили Tesla на автопілоті, але не знали кого звинувати у перевищенні швидкості
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті