Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Vlad Tchompalov, Unsplash

Більша частина доходів Tesla находить не від продажу електромобілів, і якби не законодавство низки американських штатів, компанія закінчила би минулий рік зі збитками, повідомляє CNN Business.

В 11 штатах – Каліфорнії, Колорадо, Коннектикуті, Мен, Меріленді, Массачусетсі, Нью-Йорку, Нью-Джерсі, Орегоні, Род-Айленді і Вермонті – діють вимоги до автовиробників щодо продажу певної частки машин із нульовими викидами до 2025 року. Якщо це неможливо, компанії мусять купувати квоти в інших виробників. Звісно, Tesla, яка виробляє виключно електрокари, перевиконує квоти і може ділитися з іншими.

Саме у такий спосіб Tesla заробила 3,3 мільярда доларів за останні п’ять років, при чому з них 1,6 мільярда – у 2020 році. Це значно більше, ніж той 721 мільйон доларів, що компанія отримала торік від продажу електромобілів.

«Вони втрачають гроші, продаючи автівки. А заробляють на продажу квот», – зазначає Гордон Джонсон, який має одну з найбільших часток акцій у Tesla.

У самому керівництві Tesla визнають, що не можуть постійно розраховувати на таке джерело доходу, адже воно дуже непрогнозоване у довгій перспективі.

Читайте також: Поліцейські зупинили Tesla на автопілоті, але не знали кого звинувати у перевищенні швидкості

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button