10 нових перукарень будуть обслуговувати людей з аутизмом
68% українських споживачів обирають послуги компаній, що є соціально-орієнтованими.
68% українських споживачів обирають послуги компаній, що є соціально-орієнтованими.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
10 перукарень Києва, Харкова, Житомира, Вишгорода, Запоріжжя та Львова долучилися до програми Autism Friendly Space і пройшли безкоштовні тренінги, щоб стригти людей з розладами аутистичного спектру.
«До тренінгу ми знали лише про одну перукарню в Україні, яка публічно заявляла, що готова працювати з РАС-клієнтами. Можливо, є перукарні, про які ми не знаємо, тож будемо раді якщо вони до нас звернуться. Наприклад, сьогодні до нас завітали 10 перукарень, а в листі очікування ще 15. Всі вони стикалися з проблемою якісного обслуговування клієнтів з РАС», — зазначає Анна Давиденко, керівниця Autism Friendly Space.
На тренінгу майстриня-перукарка Тетяна Гармідер пояснювала, як комунікувати з клієнтами з аутизмом, зокрема з дітьми. Тетяна Скрипник, професорка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету Грінченка, прочитала лекцію про особливості роботи з людьми з інвалідністю.
Перукарі також отримали набір інструментів, сенсорне обладнання, двомісячний період консультацій від тренерів AFS, а також сертифікат дружніх до аутизму закладів.
За підрахунками AFS, потенційно 2% клієнтів перукарень можуть мати розлади аутичного спектру. Це, зокрема, може означати гіперчутливість до доторків та вербального спілкування. За даними американського Центру з контролю і профілактиці захворювань, в кожної 54-ї людини зустрічається аутизм та аутичні риси.
«68% українських споживачів обирають послуги компаній, що є соціально-орієнтованими. Люди хочуть віддавати гроші бізнесам, які працюють не лише задля прибутку, а ще виконують соціальну роль», — стверджує Олександра Литвиненко, менеджерка Zagoriy Foundation, фінансового партнера програми Zagoriy Foundation.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті