Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Під час доповіді на віртуальному TransitCon директорки метрополітену затоки Сан-Франциско BART Дженіс Лі передала коротке повідомлення директору Tesla Inc. та засновнику SpaceX: «F–k Ілон Маск», повідомляє SFGATE.

У виступі, присвяченому впливу транспорту на людину, Лі підкреслила необхідність інвестування у всі види громадського транспорту, навіть якщо пандемія призвела до того, що багато систем США недофінансуються та приходять у занепад.

«Цікаво, чи будемо ми робити реальні інвестиції в громадський транспорт, визнаємо, що він є суспільним благом і що мобільність – це право людини… Чи дозволимо ми його приватизувати і перетворимо на… поводження з відходами по всій країні, і здамося?», – сказала вона під час панелі.

На запитання, які дискусії повинні виникати щодо транспорту, Лі «вказала на поширене непорозуміння серед ентузіастів».

«Деякі просто не розуміють транспорту, вони просто хочуть перерізати стрічку, вони хочуть Hyperloop, вони хочуть фотографії з Ілоном Маском… Перш за все, f–k Ілон Маск, він мені не потрібен у своєму житті», – заявила Лі.

Hyperloop – проєкт різновиду вакуумного потягу, вперше був запропонований американськими інженерами Джеймсом Пауелом та Гордоном Денбі у 2003 році. Згодом цю ідею підтримав Ілон Маск. Вперше про проект Hyperloop Маск заговорив в 2012 році, а через рік бізнесмен представив концепцію надзвукового транспорту. В 2020 році Компанія Virgin Hyperloop успішно провела перші випробування надшвидкісного вакуумного потягу за участі пасажирів.

Фото: Joe Skipper / Reuters

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button