Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/pasyuta

Після того, як Київський метрополітен зірвав реалізацію Громадського бюджету щодо встановлення дефібриляторів на платформах киянин Сергій Пасюта написав проєкт рішення Київради, яке б закріплювало право пасажира отримати домедичну допомогу в метро.

Так, документ закріплює право пасажира отримати домедичну допомогу від чергового персоналу станції. У пасажирів харківського і дніпровського метро таке право вже є, зауважує Пасюта.

Також проєкт закріплює службовий обов’язок працівників метро володіти практичними навичками надання домедичної допомоги. І зрештою, проєкт зобов’язує працівників метро надавати домедичну допомогу своїм колегам і пасажирам, які опинилися в небезпечному для життя і здоров’я стані.

«Домедична допомога — це чіткий алгоритм для людини БЕЗ медичної освіти, щоб протримати постраждалого живим кілька хвилин до приїзду швидкої. Зараз, на жаль, смерті в метро — не рідкість», – наголошує Пасюта.

Якщо проєкт подадуть депутати і Київрада його ухвалить, рішення дає метрополітену 90 днів відтермінування для підготовки персоналу.

У 2019 році, коли активісти подавали на Громадський бюджет проєкти про встановлення на платформах дефібриляторів, представники метрополітену заявляли, що в персоналу немає повноважень надавати допомогу.

Як наголошує Пасюта, щоб надавати домедичну допомогу, не треба бути медиком – так само, як не треба бути пожежником, щоб скористатися вогнегасником. Крім того, якщо Київрада ухвалить написаний Пасютою проєкт, працівники метро якраз і отримають повноваження рятувати життя пасажирів.

Дефібрилятори у київському метро встановлювали за двома програмами. 52 комплекти закупив Київський міський центр громадського здоров’я, але їх розмістили у касах у вестибюлях станцій – принести дефібрилятор з вестибюлю на платформу займає забагато часу. За другою програмою – проєктом «Реаніметро», який переміг на Громадському бюджеті, – мали придбати ще 19 дефібриляторів і розмістити їх саме на платформах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button