Киянин написав проєкт рішення Київради про дефібрилятори у метро
Документ закріплює право пасажира отримати домедичну допомогу від чергового персоналу станції.
Документ закріплює право пасажира отримати домедичну допомогу від чергового персоналу станції.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Після того, як Київський метрополітен зірвав реалізацію Громадського бюджету щодо встановлення дефібриляторів на платформах киянин Сергій Пасюта написав проєкт рішення Київради, яке б закріплювало право пасажира отримати домедичну допомогу в метро.
Так, документ закріплює право пасажира отримати домедичну допомогу від чергового персоналу станції. У пасажирів харківського і дніпровського метро таке право вже є, зауважує Пасюта.
Також проєкт закріплює службовий обов’язок працівників метро володіти практичними навичками надання домедичної допомоги. І зрештою, проєкт зобов’язує працівників метро надавати домедичну допомогу своїм колегам і пасажирам, які опинилися в небезпечному для життя і здоров’я стані.
«Домедична допомога — це чіткий алгоритм для людини БЕЗ медичної освіти, щоб протримати постраждалого живим кілька хвилин до приїзду швидкої. Зараз, на жаль, смерті в метро — не рідкість», – наголошує Пасюта.
Якщо проєкт подадуть депутати і Київрада його ухвалить, рішення дає метрополітену 90 днів відтермінування для підготовки персоналу.
У 2019 році, коли активісти подавали на Громадський бюджет проєкти про встановлення на платформах дефібриляторів, представники метрополітену заявляли, що в персоналу немає повноважень надавати допомогу.
Як наголошує Пасюта, щоб надавати домедичну допомогу, не треба бути медиком – так само, як не треба бути пожежником, щоб скористатися вогнегасником. Крім того, якщо Київрада ухвалить написаний Пасютою проєкт, працівники метро якраз і отримають повноваження рятувати життя пасажирів.
Дефібрилятори у київському метро встановлювали за двома програмами. 52 комплекти закупив Київський міський центр громадського здоров’я, але їх розмістили у касах у вестибюлях станцій – принести дефібрилятор з вестибюлю на платформу займає забагато часу. За другою програмою – проєктом «Реаніметро», який переміг на Громадському бюджеті, – мали придбати ще 19 дефібриляторів і розмістити їх саме на платформах.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті