Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24979 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: maria mendiola, Unsplash

Компанія Coca-Cola розробила паперові пляшки та тестуватиме прототип в Угорщині. Влітку там продаватимуть партію з двох тисяч пляшок рослинного напою AdeZ.

Стверджують, що для виробництва пляшки використали екологічно видобуту деревину та матеріал з біологічної сировини, який не пропускає рідину, вуглець і кисень. Запевняють, що вже зараз пляшка на 100% піддається переробці, а в планах – розробити таку пляшку, яку можна буде переробляти як папір.

Прототип паперової пляшки

Зараз Coca-Cola – один із найбільших виробників пластикового сміття у світі – продукує майже 3,5 тисячі пляшок на секунду, 200 тисяч пляшок на хвилину, три мільйони тонн пластикового сміття на рік. Більшість із цих пляшок опиняються на звалищах.

Хоча корпорація заявляє про плани випускати до 2030 року принаймні половину пакування з матеріалу, який можна переробити, одноразового пластику поки не збираються позбуватися. На економічному форумі в Давосі керівниця відділу сталого розвитку Coca-Cola Беа Перес заявила, що споживачі надають перевагу одноразовим пластиковим пляшкам, бо ті легкі та закриваються кришкою (на відміну від скляних та металевих).

Так чи інак, виробництво алюмінієвих банок і скляних пляшок має більший вуглецевий слід, а отже компанія перевищить квоти.

«Бізнес не буде бізнесом, якщо ми не задовольнятимемо споживачів», – цитує BBC представницю компанії.

Нещодавно у журналі Dezeen вийшов матеріал з критикою політики Coca-Cola з боку дизайнерів та екологів. Корпорацію звинувачують у грінвошингу. Наприклад, одночасно з гучними заявами про поступову відмову від непереробленого пластику, в США почнуть продавати пластикові пляшки кока-коли дрібного формату – 390 мілілітрів. Це означає ще більше пластикового сміття.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button