Coca-Cola створила «екологічні» пляшки з паперу. Але від пластику не відмовиться
Зараз Coca-Cola продукує майже 3,5 тисячі пляшок на секунду, три мільйони тонн пластикового сміття на рік.
Зараз Coca-Cola продукує майже 3,5 тисячі пляшок на секунду, три мільйони тонн пластикового сміття на рік.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 23 днів. За цей час ми опублікували 26878 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: maria mendiola, Unsplash
Компанія Coca-Cola розробила паперові пляшки та тестуватиме прототип в Угорщині. Влітку там продаватимуть партію з двох тисяч пляшок рослинного напою AdeZ.
Стверджують, що для виробництва пляшки використали екологічно видобуту деревину та матеріал з біологічної сировини, який не пропускає рідину, вуглець і кисень. Запевняють, що вже зараз пляшка на 100% піддається переробці, а в планах – розробити таку пляшку, яку можна буде переробляти як папір.
Прототип паперової пляшки
Зараз Coca-Cola – один із найбільших виробників пластикового сміття у світі – продукує майже 3,5 тисячі пляшок на секунду, 200 тисяч пляшок на хвилину, три мільйони тонн пластикового сміття на рік. Більшість із цих пляшок опиняються на звалищах.
Хоча корпорація заявляє про плани випускати до 2030 року принаймні половину пакування з матеріалу, який можна переробити, одноразового пластику поки не збираються позбуватися. На економічному форумі в Давосі керівниця відділу сталого розвитку Coca-Cola Беа Перес заявила, що споживачі надають перевагу одноразовим пластиковим пляшкам, бо ті легкі та закриваються кришкою (на відміну від скляних та металевих).
Так чи інак, виробництво алюмінієвих банок і скляних пляшок має більший вуглецевий слід, а отже компанія перевищить квоти.
«Бізнес не буде бізнесом, якщо ми не задовольнятимемо споживачів», – цитує BBC представницю компанії.
Нещодавно у журналі Dezeen вийшов матеріал з критикою політики Coca-Cola з боку дизайнерів та екологів. Корпорацію звинувачують у грінвошингу. Наприклад, одночасно з гучними заявами про поступову відмову від непереробленого пластику, в США почнуть продавати пластикові пляшки кока-коли дрібного формату – 390 мілілітрів. Це означає ще більше пластикового сміття.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті