На синій лінії київської підземки з’явиться модернізований поїзд. Як він виглядає?
На модернізацію поїзда з п’яти вагонів витратили 35 мільйонів гривень.
На модернізацію поїзда з п’яти вагонів витратили 35 мільйонів гривень.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Вагоноремонтний завод КП «Київський метрополітен» уперше самостійно провів модернізацію рухомого складу – було відремонтовано зчеп із п’яти вагонів моделей 1981-1984 років випуску, повідомляє пресслужба КМДА. Найближчим часом повністю оновлений поїзд вийде на синю лінію підземки.
У КМДА повідомили, що корпус вагонів зроблено зі склопластику, у вагонах встановлено нове дверне обладнання, вікна, салонне освітлення з використанням економних світлодіодних світильників тощо. У кабіні машиніста встановлено новий пульт управління, кондиціонер, дзеркала заднього виду та лобове скло з електропідігрівом. Крім того, очікується, що нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки.
Вперше у київському метро застосована система візуального станційного інформування пасажирів у салоні вагонів, що відображає схему лінії метрополітену та місцезнаходження поїзда в реальному часі під час руху лінією.
Вартість модернізованого поїзда з п’яти вагонів склала 35 мільйонів гривень.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті