Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Вагоноремонтний завод КП «Київський метрополітен» уперше самостійно провів модернізацію рухомого складу – було відремонтовано зчеп із п’яти вагонів моделей 1981-1984 років випуску, повідомляє пресслужба КМДА. Найближчим часом повністю оновлений поїзд вийде на синю лінію підземки.

У КМДА повідомили, що корпус вагонів зроблено зі склопластику, у вагонах встановлено нове дверне обладнання, вікна, салонне освітлення з використанням економних світлодіодних світильників тощо. У кабіні машиніста встановлено новий пульт управління, кондиціонер, дзеркала заднього виду та лобове скло з електропідігрівом. Крім того, очікується, що нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки.

Вперше у київському метро застосована система візуального станційного інформування пасажирів у салоні вагонів, що відображає схему лінії метрополітену та місцезнаходження поїзда в реальному часі під час руху лінією.

Вартість модернізованого поїзда з п’яти вагонів склала 35 мільйонів гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button