Активісти розробили варіанти маршрутів трамвая через міст Патона
Найдешевший варіант маршруту через бульвар Лесі Українки обійдеться орієнтовно в 45-55 мільйонів доларів.
Найдешевший варіант маршруту через бульвар Лесі Українки обійдеться орієнтовно в 45-55 мільйонів доларів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Активісти розробили найбільш вірогідні маршрути трамвая, який через міст Патона об’єднає два береги Дніпра у Києві. Про це повідомив голова громадської організації «Рада з урбаністики Києва» Віталій Селик.
За їхнім задумом, трамвай їхатиме центром дороги від Дарницької площі і майже не перетинатиметься з автомобілями. Острівні станції будуть зв’язані з наявними підземними пішохідними переходами.
Швидкість трамваю повинна бути до 60 кілометрів на годину з 50 метровими вагонами – це дозволятиме провезти до 25 тисяч осіб на годину в одну сторону, що майже вдесятеро більше, ніж однією автомобільною смугою.
За планом, з Дарницької площі за 15-20 хвилин без пересадок можна буде доїхати до Бессарабки. Селик навів три варіанти маршруту трамваю до центру:
Трамвай курсуватиме бульваром Дружби народів, де повертає в короткий тунель перед Печерським мостом. Далі реверсом бульваром Лесі Українки з острівними виходами на зупинки, які розмістяться на бульварній частині. І далі включення в Борщагівський трамвай.
На площі Героїв Великої Вітчизняної Війни трамвай входить через тунель в гору. Далі єдина глибока зупинка – пересадка на станцію «Печерська» і подальший вихід на місці кас Палацу Спорту на початку вулиці Саксаганського.
Трамвай курсуватиме бульваром Дружби народів з тунельним проходом під Печерським мостом і естакадою-поворотом на Либідську площу. Далі трамвай курсуватиме по Антоновича і врізатиметься на розі Саксаганського в Борщагівський трамвай.
За підрахунками активістів, найдешевший варіант через бульвар Лесі Українки обійдеться орієнтовно в 45-55 мільйонів доларів.
У вересні минулого року Київ отримав від державних органів усі необхідні погодження на реконструкцію мосту Патона. Реконструкція мосту коштуватиме, за попередніми підрахунками, приблизно сім мільярдів гривень.
На мосту Патона планують відновити можливість курсування трамваїв у рамках робіт з ремонту об’єкта, який перебуває в аварійному стані. Також на мосту з’являться велосипедні доріжки в обидва напрямки, і передбачається розширення тротуарів верхової частини мосту для влаштування променадної частини.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті