У Будапешті розвиватимуть приміську залізницю: це зменшить затори та заощадить містянам час
У місті представили стратегію розвитку приміських залізниць, кінцевою метою якої є збільшення кількості пасажирів на 80 відсотків до 2040 року.
У місті представили стратегію розвитку приміських залізниць, кінцевою метою якої є збільшення кількості пасажирів на 80 відсотків до 2040 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Агентство розвитку Будапешта представило стратегію розвитку приміських залізниць столиці Угорщини до 2040 року. Стратегія передбачає, що вся агломерація та навколишні населені пункти повинні бути повністю пов’язані потягами зі столицею, пише The Mayor.
Більше поїздів, менше машин
Кінцевою метою стратегії є збільшення кількості пасажирів, які користуються приміськими залізничними потягами, на 80 відсотків до 2040 року. Це призведе до значного скорочення поїздок на особистих автомобілях.
У стратегії йдеться, що автомобільний рух створює для міста великі логістичні та екологічні проблеми, такі як затори, забруднення навколишнього середовища, відсутність місця для паркування та несе прямі збитки для економіки, які оцінюють в мільйони євро.
Ціль планують досягнути за рахунок масштабних інвестицій у модернізацію та розширення залізничної мережі Будапешта на загальну суму 2 трильйони форинтів (5,6 мільярдів євро) в рамках багаторічної фінансової системи Європи на 2021-2027 роки.
Реалізація запланована у два етапи – до 2030 та 2040 років. Стратегія включає 60 заходів для модернізації залізничної інфраструктури та послуг, а також закупівлю нових поїздів. Згідно з планом, побудують внутрішньоміський тунель під Дунаєм на 4,5 кілометри (наразі триває техніко-економічне обґрунтування), а також новий Дунайський міст, який забезпечить сполучення з Південною Будою та Південним Пештом. Також розроблять нову лінію метро, проведуть розширення ліній залізничного транспорту (HÉV) та оновлять 53 відсотки колій відповідно до збільшеної пропускної здатності залізничної мережі.
У Будапешті програма оновлення залізничних станцій розпочалася у 2019 році з реконструкції станції Нюгаті та покращення доступності станції Келеті (розпочнеться найближчим часом). Парк поїздів буде оновлений та розширений 50 електричними поїздами на батареях, 40 двоповерховими поїздами та 54 низькопідлоговими електричними поїздами. Деякі вагони будуть виготовлятись на місцевому заводі.
Мінус 115 тисяч автівок
Два швидкісні приміські та чотири міських поїзди планують курсувати щогодини на більшості залізничних ліній, забезпечуючи прямий доступ щонайменше до трьох ліній метро, а також сполучення з автобусними, паркувальними та велосипедними мережами в межах Будапешта.
Для цього пропонується запровадити уніфікований графік та систему єдиних квитків. Примітно, що після завершення другого етапу подорож від центру міста до Міжнародного аеропорту триватиме 20 хвилин, при цьому на маршруті буде додано 16 нових зупинок.
Аналіз показує, що після успішного впровадження стратегії, кількість користувачів міського транспорту зросте в чотири рази завдяки покращеній доступності. При цьому кількість людей, які вирішать подорожувати поїздом, досягне одного мільйона. Це означає, що 115 тисяч автомобілів «зникнуть» з району міста, заощаджуючи пасажирам 15 хвилин на день.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті