Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24988 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Активісти збирають підписи щодо продовження Борщагівського швидкісного трамваю до Палацу Спорту. У відкритому зверненні Олександр Рак, Владислав Самойленко та Ольга Гвоздік пояснили, чому потрібен трамвай до центру.

У зверненні йдеться, що за статистичними даними індексу трафіку аналітичної компанії TomTom, у столиці людина в середньому за рік вимушена проводити 227 годин або дев’ять днів та 11 годин у заторах. За останній рік затримка транспортного руху зросла на 7%. Такий транспортний колапс також призводить до забруднення атмосферного повітря.

На їхню думку, одна з можливість покращити ситуацію – це розвивати громадський транспорт. Зокрема, для комфортного пересування столицею пріоритетом має бути розвиток громадського транспорту.

За рекомендаціями Світового банку розробили проєкт трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» – з передбаченим заїздом на Вокзальну площу. За статистикою, загальний пасажиропотік цього напрямку має понад 200 тисяч пасажирів на день. Тому трамвай значно розвантажить транспортний потік центральної частини міста та станції метро «Вокзальна», «Золоті Ворота», «Театральна», «Хрещатик» та «Майдан Незалежності».

Трамвайна лінія також стане альтернативою метрополітену в центральній частині міста та приватним перевізникам.

На початку минулого року міський голова Віталій Кличко доручив розпочати будівництво трамвайної лінії, яке мало тривати до 2023 року. Цьогоріч мала б бути розроблена та затверджена проєктна документація, отримані всі необхідні дозволи для початку будівництва трамвайних ліній. Але в грудні 2020 року під час розгляду програми соціально-економічного розвитку та затвердження бюджету міста Києва, правки щодо виділення коштів на коригування ТЕО та подальше проєктування трамвайної лінії у центр міста не підтримала достатня кількість депутатів Київської міської ради.

Також у лютому 2021 року стало відомо про відмову Міністерства фінансів України у наданні державних гарантій на позику, для фінансування будівництва трамвайної лінії у центр міста, через некоректну заявку з боку КМДА.

Активісти вимагають збільшити фінансування на ТЕО проєкту до 4,5 мільйонів гривень та виділити 15 мільйонів на подальше проєктування лінії трамваю.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button