Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24973 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Jamie Street, unsplash.com

Будівництво Київської обхідної дороги протяжністю 150 кілометрів має розпочатися цього року. Про це заявив президент Володимир Зеленський під час виступу на Всеукраїнському форумі «Україна 30. Інфраструктура».

У серпні минулого року представили проєкт «Київської обхідної дороги». Її розраховують побудувати до 2025 року за 85 мільярдів гривень. Проєкт буде реалізовуватися в рамках президентської програми «Велике будівництво».

План передбачає будівництво обхідної дороги так званим півкільцем загальною протяжністю майже 150 км. Вона налічуватиме шість ділянок і з’єднає траси Київ – Ковель, Київ – Чоп, Київ – Одеса, Київ – Знам’янка, Бориспіль – Маріуполь, Київ – Харків і Київ – Чернігів. Також будівельники зведуть міст з підходами через річку Дніпро довжиною понад 25 кілометрів.

Обхідна дорога з’єднає між собою найбільші міста Київської агломерації: Ірпінь, Ворзель, Васильків, Обухів, Українку, Бориспіль і Бровари. З її відкриттям водіям не доведеться їхати на лівий берег столиці з правого через центр міста, що значно провокує затори.

Також обхідна дорога допоможе розвантажити Київ від транзитного транспорту. Піковий трафік на окремих ділянках складе більше 70 тисяч автомобілів на добу, сумарний трафік – понад 300 тисяч машин. «Півкільце» сконцентрує на собі до 70% вантажного транспорту. Оскільки водії часто використовують Київ як транспортний коридор для подорожей між різними куточками держави, обхідна дорога допоможе скоротити час поїздки до години.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button