На трасі Київ-Одеса приберуть наземні переходи та ліві розвороти
Реконструкцію дороги М-05 фінансують Європейський банк реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк.
Реконструкцію дороги М-05 фінансують Європейський банк реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 133 днів. За цей час ми опублікували 25072 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Проєкт реконструкції траси Київ-Одеса передбачає заміну наземних пішохідних переходів на підземні або надземні, а також закриття більшості лівих розворотів, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Так, планують закрити 21 із 23 лівих розворотів, які наразі є на маршруті. Про це заявив на форумі «Україна 30. Інфраструктура» заступник голови ЄБРР в Україні Марк Магалецький.
Реконструкцію дороги М-05 фінансують Європейський банк реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк. ЄБРР та Кабмін уклали угоду на 450 мільйонів євро щодо розвитку транс’європейської транспортної мережі. Трасу Київ-Одеса ремонтуватиме турецька компанія Onur.
Автодорогу від Києві до Одеси почали будувати у 1926 році. На багатьох ділянках 520-кілометрову дорогу не ремонтували з 1970-80-х років. Зокрема, нагіршою ділянкою в Укравтодорі вважають відтинок від села Соколівка до Умані. Траса М-05 входить до європейського коридору Е95 Гельсінкі – Київ – Одеса – Александруполіс (Греція).
Нагадаємо, на форумі «Україна 30. Інфраструктура» президент Володимир Зеленський заявив, що будівництво Київської обхідної дороги має розпочатися цього року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті