Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 133 днів. За цей час ми опублікували 25072 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укравтодор

Проєкт реконструкції траси Київ-Одеса передбачає заміну наземних пішохідних переходів на підземні або надземні, а також закриття більшості лівих розворотів, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Так, планують закрити 21 із 23 лівих розворотів, які наразі є на маршруті. Про це заявив на форумі «Україна 30. Інфраструктура» заступник голови ЄБРР в Україні Марк Магалецький.

Реконструкцію дороги М-05 фінансують Європейський банк реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк. ЄБРР та Кабмін уклали угоду на 450 мільйонів євро щодо розвитку транс’європейської транспортної мережі. Трасу Київ-Одеса ремонтуватиме турецька компанія Onur.

Автодорогу від Києві до Одеси почали будувати у 1926 році. На багатьох ділянках 520-кілометрову дорогу не ремонтували з 1970-80-х років. Зокрема, нагіршою ділянкою в Укравтодорі вважають відтинок від села Соколівка до Умані. Траса М-05 входить до європейського коридору Е95 Гельсінкі – Київ – Одеса – Александруполіс (Греція).

Нагадаємо, на форумі «Україна 30. Інфраструктура» президент Володимир Зеленський заявив, що будівництво Київської обхідної дороги має розпочатися цього року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button