Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23612 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/mbakhmatov

Офіс трансформації Максима Бахматова надіслав листи всім депутатам Київради, в яких організація описала дев’ять стратегічних проблем столиці та способів їх вирішення.

Окрім листа, кожен депутат отримав список тактичних «мікропроблем» району, від якого він балотувався. Бахматов також пропонує заповнити спеціальну форму, щоб передати конкретну проблему чиновнику.

Транспортна стратегія міста та інші проєкти Світового банку

У 2015 році Світовий банк разом із компанією Integrated Transport planning Ltd розробили рекомендації з оптимізації та реорганізації громадського транспорту Києва. Станом на 2020 рік, Київ, за офіційними звітами, впровадив лише 17% рекомендацій. В Офісі трансформації зазначають, що треба імплементувати розробки транспортних спеціалістів.

Екологія та Бортницька станція аерації

На думку активістів, найголовнішими проблемами є реконструкція Бортницької станції аерації та закритий завод хімікатів «Радикал», на території якого досі знаходиться 200 тонн чистої ртуті.

У 2015 році уряд України і Японське агентство міжнародного співробітництва підписали Кредитну угоду щодо проєкту реконструкції Бортницької станції. Кредит буде наданий японською стороною на суму понад один мільярд доларів на 40 років під 0,1% річних з пільговим періодом у десять років. До 2017 року тривали підготовчі роботи й розробка проєктної документації, проте досі генеральний підрядник не визначений.

Затори, VisionZero та Kyiv Traffic Group

Група, в яку входили представники місцевої влади, транспортні експерти та активісти підрахували дані (міські камери, дані від операторів, дані від ТомТом, тощо), аналізували транспортне моделювання та розробили рішення, які у формі проєкту розпорядження від міського голови надійшли всім депутатам міськради.
Інфраструктура та Дарницький міст

На думку Офісу трансформації, однією з інфраструктурних проблем міста є не введений в експлуатацію Дарницький міст. Місцева влада повинна взяти на баланс цю споруду, добудувати та отримати повноцінний транспортний об’єкт.

Інклюзивність та підземні переходи

«Незліченна кількість сходів, бордюрів та інших перепон, а також наявність приблизно 200 підземних переходів ─ це те, що заважає жити комфортно майже половині міського населення, адже приблизно 49% належить до групи маломобільних: літні люди, люди, що мають травми, вагітні жінки, батьки з візочками, люди з важкими речами і валізами, люди з інвалідністю тощо», – йдеться у відкритому листі.

Активісти зібрали аналітику та створили таблицю з усіма підземними переходами міста Києва. Серед них нараховано 69 місць, де зробити наземні переходи не є складним завданням. В організації вважають, що третину проблем бар’єрного простору можна вирішити за рік без значного фінансування.

Екологія та зелені насадження

Організація створила декілька робочих груп та окреслила проблематику й шляхи вирішення основних проблем найбільших рекреаційних парків міста, таких як: Труханів Острів, Парк Перемога, Парк Відрадний та ін. Офіс пропонує прийняти посібник від Європейського Товариства Арбористів як посадову інструкцію для працівників КП Київзеленбуд та КП УЗН районів міста.

Архітектура та дизайн код міста

В ОТ впевнені, що відсутність чітких правил розташування споруд, кондиціонерів, ремонтів історичних будинків та балконів; відсутність дієвої протидії спорудженню незаконних надбудов та забудов ─ руйнує культурний код міста.
У листі зібрана інформація про те, як боротись з незаконними забудовами, незаконними надбудовами зі знесенням останніх. Там містяться напрацювання з розробки дизайн-коду міста та паспортів вулиць, а також законодавчі ініціативи, що будуть направлені на жорсткіший контроль за невиконанням цих постанов та притягнення порушників до відповідальності.

Аудит комунальних підприємств

У листі йдеться, що близько 1900 комунальних підприємств, які підпорядковуються місту, з приблизним бюджетом від 170 до 200 мільярдів гривень на рік, мають критично низькі показники ефективності.
На запит Офісу трансформації, компанія Ernst and Young провела попередній аудит діяльності КМДА та КП і розробила чітку пропозицію для проведення повного аудиту.

Проблеми стихійної торгівлі, ярмарок та МАФів

Однією з нагальних проблем міста є стихійна торгівля: несанкціоновані «базари», хаотичне розміщення пересувної торгівлі та торгівлі у МАФах.

На думку ОТ, треба створити групу за участю представників торгівлі з метою повної легалізації пересувної торгівлі та створення єдиного формату точок продажу, а також співпрацювати підприємцям та місту на умовах публічних документів, проводити відкриті та прозорі торги щодо права на пересувну торгівлю з довгостроковими контрактами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button