Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Eugene Mykulyak

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій на Всеукраїнському Форумі «Україна 30 «Інфраструктура» анонсував старт проєкту високошвидкісного залізничного сполучення в Україні. За його словами, до 2030 року звичними стануть подорожі залізницею зі швидкістю 350 кілометрів на годину.

На початковому етапі проєкт передбачатиме будівництво залізничної лінії зі швидкістю руху до 250 км/год та сучасної інфраструктури для обслуговування InterCity та контейнерних перевезень у напрямку ЄС.

У цьому році з держбюджету виділено чотири мільярди гривень, які підуть на закупівлю 100 нових вагонів та електрифікацію. Загальна довжина колій, яку планується збудувати для високошвидкісного залізничного руху на території України, – близько двох тисяч кілометрів.

Також планується модернізація під високошвидкісний рух станцій Києва, Одеси, Львова, Вінниці, Хмельницького, Тернополя та Білої Церкви. На швидкісному потязі можна буде проїхатись такими напрямками: Київ – Львів – Держкордон; Київ – Одеса; Київ – Харків; Київ – Дніпро – Запоріжжя.

Крім цього, на форумі представник уряду Південної Кореї заявив про готовність профінансувати декілька проєктів в Україні – будівництво швидкісної залізниці та постачання десяти нових швидкісних електричних поїздів з 90 вагонами HRCS-2. Уряд країни готовий виділити грантових два мільйони доларів на розробку пре-ТЕО проєкту про надання поїздів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button