Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Eugene Mykulyak

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій на Всеукраїнському Форумі «Україна 30 «Інфраструктура» анонсував старт проєкту високошвидкісного залізничного сполучення в Україні. За його словами, до 2030 року звичними стануть подорожі залізницею зі швидкістю 350 кілометрів на годину.

На початковому етапі проєкт передбачатиме будівництво залізничної лінії зі швидкістю руху до 250 км/год та сучасної інфраструктури для обслуговування InterCity та контейнерних перевезень у напрямку ЄС.

У цьому році з держбюджету виділено чотири мільярди гривень, які підуть на закупівлю 100 нових вагонів та електрифікацію. Загальна довжина колій, яку планується збудувати для високошвидкісного залізничного руху на території України, – близько двох тисяч кілометрів.

Також планується модернізація під високошвидкісний рух станцій Києва, Одеси, Львова, Вінниці, Хмельницького, Тернополя та Білої Церкви. На швидкісному потязі можна буде проїхатись такими напрямками: Київ – Львів – Держкордон; Київ – Одеса; Київ – Харків; Київ – Дніпро – Запоріжжя.

Крім цього, на форумі представник уряду Південної Кореї заявив про готовність профінансувати декілька проєктів в Україні – будівництво швидкісної залізниці та постачання десяти нових швидкісних електричних поїздів з 90 вагонами HRCS-2. Уряд країни готовий виділити грантових два мільйони доларів на розробку пре-ТЕО проєкту про надання поїздів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button