Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: simon sun, Unsplash

Головний вождь корінного американського племені черокі звернувся до виробника позашляховика Jeep Cherokee з проханням припинити використовувати цю назву, повідомляє CNN.

«Гадаю, ми на тому етапі історії країни, коли корпораціям та спортивним командам вже час припинити використання корінних американських назв, образів та символів у своїй продукції, спортивній формі, взагалі у спорті. Впевнений, це роблять із благих намірів, але нам немає шани в тому, що наше ім’я наліплено на корпус автомобіля», – заявив Чак Госкін-молодший, старійшина черокі.

У компанії Jeep відповіли, що ретельно обирали назви для автомобілів, щоб «вшанувати шляхетність, відвагу та гідність корінних американських народів». А також висловили сподівання на компроміс. Однак вождь черокі заявив, що не бачить жодної можливості, щоб погодитися на використання назви племені для джипа.

Jeep Cherokee випускають із 1974 року. Jeep Grand Cherokee – найбільш продавана модель бренду концерну Chrysler. Водночас з на європейському ринку модель випускають як Jeep Liberty. Нещодавно виробник заявив, що випустить у 2022 році оновлений Jeep Grand Cherokee.

Торік футбольна команда Washington Redskins («Вашингтонські Червоношкірі») та бейсбольна Cleveland Indians («Клівлендські Індіанці») заявили, що змінять назви. Кілька виробників продуктів, таких як Uncle Ben’s, також вирішили прибрати зі своїх товарів індіанські зображення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button