Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Eugene Chystiakov, unsplash.com

Партія «Слуга народу» пропонує на законодавчому рівні запровадити можливість об’єднання великих міст в агломерації з суміжними містами. Законопроєкт, який зараз знаходиться на стадії розробки, планують ухвалити вже в цьому році.

За словами голови підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Віталія Безгіна, «ядро» агломерації та його міста-«супутники» зможуть об’єднуватися для вирішення спільних проблем та розвитку. Планується, що керуватимуть такими об’єднаннями Ради агломерації. Вони повинні стати інструментом взаємодії між усіма населеними пунктами.

Рада агломерації буде складатися з міських, сільських, селищних голів громад, котрі входять до агломерації. Проте чиновники не впевнені, чи доцільно, аби керівником ради агломерації був очільник «головного» міста. Поки розглядається кілька концепцій: щоб радою керували за змінним принципом або щоб її очолював голова однієї з суміжних громад.

На рівні агломерації можна буде вирішувати питання громадського транспорту, ремонту доріг, містобудування, поводження з відходами, водопостачання та водовідведення.

Агломерацію можна буде утворити на території, де постійно мешкає понад 200 тисяч людей. Це допоможе більшій кількості міст об’єднатися в агломерацію та стати альтернативним центром тяжіння в області.

Автори зазанчають, що великі міста України – Київ, Львів, Одеса, Харків – вже живуть єдиним організмом із прилеглими громадами, тобто створюють агломерації. Наприклад, щодня до Києва на роботу чи у справах в’їжджають і виїжджають 400 тисяч людей, до Львова – 80 тисяч. Через відсутність розвиненої мережі транспорту велика частина мешканців навколишніх міст приїздить до Києва на авто (45-50%). Звідси – постійні затори, транспортний колапс і втрати для економіки кожного з міст агломерації. Першим рішенням має бути розгортання спільної мережі комунального транспорту та побудова перехоплюючих паркінгів на в’їздах у Київ.

Нагадаємо, «Укрзалізниці» в цьому році буде розвивати проєкт приміських поїздів City Express в Києві, Харкові та Дніпрі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button