Дарницький міст у Києві добудують до кінця року
«Укравтодор» та «Укрзалізниця» підписали меморандум про завершення будівництва мосту.
«Укравтодор» та «Укрзалізниця» підписали меморандум про завершення будівництва мосту.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23271 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Укравтодор» завершить будівництво Дарницького залізнично-автомобільного мосту в Києві, що перебуває на балансі Укрзалізниці. Сьогодні, третього березня, «Укравтодор» та «Укрзалізниця» підписали відповідний меморандум, повідомляє автотранспортна служба.
Роботи обіцяють розпочати вже цього літа та завершити до кінця року. За словами керівника «Укравтодору» Олександар Кубракова, «Укрзалізниця» та проєктна організація «Дніпрогіпротранс» вже підписали угоду щодо коригування наявного проєкту мосту. Далі — тендер і визначення підрядника.
Заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко розповів, що на мосту необхідно завершити роботи з освітлення та з’їзди на лівому березі Дніпра. Також він знову нагадав, що «Укравтодор» готовий у стислі терміни завершити будівництво Подільсько-Воскресенського моста, якщо київська влада погодиться передати йому цей проект зі свого балансу.
Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві був споруджений у 2004-2011 роках. Станом на 2020 рік на мосту залишились недобудовані лівобережні заїзди та з’їзди з мосту на Дніпровську набережну. Міст перебував на балансі компанії з 2004 року, проте в «Укрзалізниці» не було фінансів на його добудову. На балансі КМДА перебуває лише частина автомобільної складової мосту – шляхопровід з лівого на правий берег і під’їзди до нього.
Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати міст на повну. У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости через Дніпро значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності.
© Хмарочос | 2023
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті