Київський фунікулер вперше за 36 років отримає дві нові кабіни
Кабіни фунікулеру купуватимуть разом із Європейським інвестиційним банком.
Кабіни фунікулеру купуватимуть разом із Європейським інвестиційним банком.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київпастранс оголосив тендер на закупівлю двох нових кабін фунікулеру та обладнання для них. Очікувана вартість – 6,5 мільйона євро. Повідомлення опубліковане в Офіційному Віснику Європейського Союзу.
Кабіни фунікулеру купуватимуть у межах проєкту «Міський громадський транспорт України», який здійснюють разом із Європейським інвестиційним банком.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що за цим проєктом для Києві придбають також 20 трамваїв та 100 автобусів. Крім цього, купуватимуть дуобуси для Івано-Франківська, вагони мтеро для Харкова, електробуси для Запоріжжя, тролейбуси для Чернігова тощо. За словами міністра, на другій фазі проєкту придбають транспорт для 20 українських міст – і виключно електричний, такий як трамваї, тролейбуси, вагони метро й електробуси.
Київпастранс намагався купити нові кабіни фунікулеру у 2018 році, але торги не відбулися. Перед цим востаннє вагони міняли у 1984 році. Нові кабіни виготовив Київський завод електротранспорту. Загалом київський фунікулер працює з 1905 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті