Школи Києва розпочали «перехід до автономії». Що це означає?
Зазначають, що найбільше освітяни підтримали реорганізацію районних управлінь освіти у сервісні центри.
Зазначають, що найбільше освітяни підтримали реорганізацію районних управлінь освіти у сервісні центри.
Фото: bantersnaps
У Києві почався перехід шкіл до автономії в рамках «Нової української школи». Про це розповів в.о. першого заступника голови КМДА Валентин Мондриївський, повідомляє «Вечірній Київ».
За результатами аналітичного дослідження Центру «Освіт Аналітика» при Київському університеті ім. Бориса Грінченка, більшість закладів позитивно ставляться до таких нововведень.
Він зазначив, що найбільше освітяни підтримали реорганізацію районних управлінь освіти у сервісні центри, що здійснюватимуть інформаційно-аналітичні функції.
Поняття про автономію з’явилося в законі про повну загальну середню освіту. Автономізація школи передбачає передачу повністю або частково функцій управління самому закладу освіти. Автономія означає, що школи самостійно приймають фінансові рішення (зарплата вчителів і витрати, безпосередньо пов’язані з проведенням навчальних занять); роблять вибір у кадровій політиці (призначенні директора школи, вчителів і допоміжного персоналу); обирають освітні програми у рамках чинного правового поля.
За словами освітнього омбудсмена Сергія Горбачова, управління освіти під усілякими приводами блокує перехід шкіл на автономію. Він додав, що всі українські школи мають отримати автономний статус для вирішення низки проблем у школах, зокрема, щодо «благодійних фондів».
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті