Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Команда архітекторок Місто-сад та Orchidea agency розробили новий бренд Опішні – селища в Полтавській області, яке є головним осередком українського гончарства.

Для Опішні створили бренд-стратегію, комунікаційну стратегію соціальних мереж, урбаністичне дослідження, архітектурний проєкт Центрального парку та дизайн-код вулиці Незалежності.

Команда виходила з пропозиції об’єднання парку і головної вулиці селища.

«Ми зважали на те, що центр активно використовується для відпочинку, прогулянок та масових свят, але спеціальних умов для цих активностей поки не існує. Тому наша ідея полягала у тому, щоб перетворити цю частину на променадний осередок, де буде однаково добре усім. Окремої уваги заслуговує й новий ландшафтний дизайн, що вдало поєднує наявні рослини, зокрема, відомі опішнянські сливи, й нові, які є невибагливими й легко пристосовуються до середовища», – пояснюють архітекторки Місто-сад.

Візуальний стиль розраховано для привернення уваги туристів, які захоплюються керамікою. Тож логотип оформили у вигляді макітри – керамічного посуду, який традиційно використовують для подачі галушок.

«Закладену у стратегію ідею живого, природнього та тактильного життя ми передаємо через айдентичний прийом — колаж із природніх та тактильних текстур (деревини, каміння, листя, кераміки тощо), які складаються в абстрактну художню композицію», – розповідають дизайнерки Orchidea.

Колаж у плоскому форматі використали як додатковий прийом з використанням аплікаційних ілюстрацій глечиків, природних елементів та фірмових страв у поєднанні з орнаментальними малюнками Опішні.

Дизайнерки приділили увагу й навігації, яка допоможе орієнтуватися в оновленому парку, дізнаватися про визначні місця та маршрути велодоріжок.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button