Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23467 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олег Зайченко

П’ятого березня на станції київського метро «Дарниця» чоловік розбив голову, перечепившись на сходах, але не зміг отримати домедичну допомогу від працівників метрополітену, повідомляє киянин Олег Зайченко.

Зайченко запевняє, що з 18:34 телефонував у швидку, але телефон не відповідав. Перед цим на 103 телефонували й інші пасажири. Однак відразу вдалося додзвонитися до поліції, які пообіцяли викликати швидку, але й так медиків не дочекалися. Зрештою першу допомогу чоловіку надали інші пасажири. Працівники метро допомогли тим, що витерли калюжу крові ганчіркою.

«Не буду розписуватись за весь метрополітен, але персонал станції “Дарниця” до надання першої допомоги виявився не готовий. Я не впевнений, що вони навіть укомплектовані аптечками з травмкомплектом», – зазначає Зайченко.

Заступниця голови метрополітену Наталія Макагон повідомила, що швидка прибула о 19:05.

«Пасажир оглянутий спеціалістами, травма незначна, від госпіталізації відмовився, за інформацією медиків був із запахом алкоголю», – зазначила вона.

У межах проєкту «РеаніМетро», за яким мали встановити дефібрилятори й аптечки на станціях, передбачалися також тренінг із домедичноі допомоги для працівників метро, але він не відбувся, оскільки «Київський метрополітен» та Департамент транспортної інфраструктури КМДА не оголосили тендер на його проведення.

Днями депутати від УДАРу, Слуги народу і Голосу зареєстрували у Київраді законопроєкт, розроблений киянином Сергієм Пасютою. Документ закріплює право пасажира отримати домедичну допомогу від чергового персоналу станції.

У 2019 році, коли активісти подавали на Громадський бюджет проєкти про встановлення на платформах дефібриляторів, представники метрополітену заявляли, що в персоналу немає повноважень надавати допомогу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button