Керівник IKEA попередив про можливе зростання цін на її товари
Пояснюють, що багато країн ввели нові мита та інші обмеження на імпорт в останні роки.
Пояснюють, що багато країн ввели нові мита та інші обмеження на імпорт в останні роки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Єспер Бродін, гендиректор компанії Ingka Group, яка є холдинговою компанією шведської IKEA, заявив BBC про можливе зростання цін для споживачів у світі.
Багато країн ввели нові мита та інші обмеження на імпорт в останні роки. Наприклад, торік уряд Індії підвищив податки на імпорт, що поставило IKEA в невигідне становище у порівнянні з місцевими компаніями. Індійська IKEA імпортує більшість продуктів, які продає в країні – від меблів до посуду.
«Зазвичай це призводить до збільшення витрат на товар у підсумку. І це викликає певні занепокоєння не лише в Індії, але й у всьому світі», – сказав Бродін.
Керівник IKEA звертає увагу, що перед транснаціональними корпораціями також постає необхідність виготовляти товари у відповідності до змін клімату та сталого розвитку. «Матраци IKEA в майбутньому не можуть виготовлятися з первинного матеріалу», – зазначає він. Ще одним «головним болем» стало уникнення примусової праці в ланцюгах поставок.
Черговою проблемою для IKEA стало і закриття магазинів. Внаслідок пандемії загалом 80% з 445 торгових точок у всьому світі змушені були закритися на певний час. Водночас, за словами Бродіна, клієнти все ще хочуть бачити товари на власні очі та отримувати поради в магазині: «Більшість людей все ще хочуть сісти на диван, перш ніж його купувати».
Хоча ще до пандемії компанія вклала значні кошти в інтернет-продажі, прибуток компанії станом на кінець серпня 2020 року впав на 29% – до 1,7 мільярда доларів. При цьому IKEA панує відкрити 50 нових магазинів. «У більшості країн після коронавірусу наші магазини відвідує більше людей, ніж раніше», – зауважує Бродін.
Нагадаємо, IKEA, яка намагався вийти на український ринок 15 років, запустила перший в Україні офіційний інтернет-магазин у травні 2020 року. Офлайн-магазин відкрився першого лютого 2021 року.
Українські споживачі нарікали, що товари в місцевій IKEA дорожчі, ніж за кордоном. Для прикладу, килим Brönden в українському магазині коштує 9 499 гривень, а в польському – 8 668 гривень. Софу Knopparp у Києві можна замовити за 2 699 гривень, а в Польщі – за 2 378 гривень. Водночас деякі товари в Україні навпаки дешевші – так, туалетний столик Brimnes в українському магазині коштує 1999 гривень проти 2017 гривень у польському.
Нещодавно київська IKEA зробила доставку товарів для самостійного вивозу платною.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті