Керівник IKEA попередив про можливе зростання цін на її товари
Пояснюють, що багато країн ввели нові мита та інші обмеження на імпорт в останні роки.
Пояснюють, що багато країн ввели нові мита та інші обмеження на імпорт в останні роки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23576 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Єспер Бродін, гендиректор компанії Ingka Group, яка є холдинговою компанією шведської IKEA, заявив BBC про можливе зростання цін для споживачів у світі.
Багато країн ввели нові мита та інші обмеження на імпорт в останні роки. Наприклад, торік уряд Індії підвищив податки на імпорт, що поставило IKEA в невигідне становище у порівнянні з місцевими компаніями. Індійська IKEA імпортує більшість продуктів, які продає в країні – від меблів до посуду.
«Зазвичай це призводить до збільшення витрат на товар у підсумку. І це викликає певні занепокоєння не лише в Індії, але й у всьому світі», – сказав Бродін.
Керівник IKEA звертає увагу, що перед транснаціональними корпораціями також постає необхідність виготовляти товари у відповідності до змін клімату та сталого розвитку. «Матраци IKEA в майбутньому не можуть виготовлятися з первинного матеріалу», – зазначає він. Ще одним «головним болем» стало уникнення примусової праці в ланцюгах поставок.
Черговою проблемою для IKEA стало і закриття магазинів. Внаслідок пандемії загалом 80% з 445 торгових точок у всьому світі змушені були закритися на певний час. Водночас, за словами Бродіна, клієнти все ще хочуть бачити товари на власні очі та отримувати поради в магазині: «Більшість людей все ще хочуть сісти на диван, перш ніж його купувати».
Хоча ще до пандемії компанія вклала значні кошти в інтернет-продажі, прибуток компанії станом на кінець серпня 2020 року впав на 29% – до 1,7 мільярда доларів. При цьому IKEA панує відкрити 50 нових магазинів. «У більшості країн після коронавірусу наші магазини відвідує більше людей, ніж раніше», – зауважує Бродін.
Нагадаємо, IKEA, яка намагався вийти на український ринок 15 років, запустила перший в Україні офіційний інтернет-магазин у травні 2020 року. Офлайн-магазин відкрився першого лютого 2021 року.
Українські споживачі нарікали, що товари в місцевій IKEA дорожчі, ніж за кордоном. Для прикладу, килим Brönden в українському магазині коштує 9 499 гривень, а в польському – 8 668 гривень. Софу Knopparp у Києві можна замовити за 2 699 гривень, а в Польщі – за 2 378 гривень. Водночас деякі товари в Україні навпаки дешевші – так, туалетний столик Brimnes в українському магазині коштує 1999 гривень проти 2017 гривень у польському.
Нещодавно київська IKEA зробила доставку товарів для самостійного вивозу платною.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті