Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: billow926, Unsplash

Єспер Бродін, гендиректор компанії Ingka Group, яка є холдинговою компанією шведської IKEA, заявив BBC про можливе зростання цін для споживачів у світі.

Багато країн ввели нові мита та інші обмеження на імпорт в останні роки. Наприклад, торік уряд Індії підвищив податки на імпорт, що поставило IKEA в невигідне становище у порівнянні з місцевими компаніями. Індійська IKEA імпортує більшість продуктів, які продає в країні – від меблів до посуду.

«Зазвичай це призводить до збільшення витрат на товар у підсумку. І це викликає певні занепокоєння не лише в Індії, але й у всьому світі», – сказав Бродін.

Керівник IKEA звертає увагу, що перед транснаціональними корпораціями також постає необхідність виготовляти товари у відповідності до змін клімату та сталого розвитку. «Матраци IKEA в майбутньому не можуть виготовлятися з первинного матеріалу», – зазначає він. Ще одним «головним болем» стало уникнення примусової праці в ланцюгах поставок.

Черговою проблемою для IKEA стало і закриття магазинів. Внаслідок пандемії загалом 80% з 445 торгових точок у всьому світі змушені були закритися на певний час. Водночас, за словами Бродіна, клієнти все ще хочуть бачити товари на власні очі та отримувати поради в магазині: «Більшість людей все ще хочуть сісти на диван, перш ніж його купувати».

Хоча ще до пандемії компанія вклала значні кошти в інтернет-продажі, прибуток компанії станом на кінець серпня 2020 року впав на 29% – до 1,7 мільярда доларів. При цьому IKEA панує відкрити 50 нових магазинів. «У більшості країн після коронавірусу наші магазини відвідує більше людей, ніж раніше», – зауважує Бродін.

Нагадаємо, IKEA, яка намагався вийти на український ринок 15 років, запустила перший в Україні офіційний інтернет-магазин у травні 2020 року. Офлайн-магазин відкрився першого лютого 2021 року.

Українські споживачі нарікали, що товари в місцевій IKEA дорожчі, ніж за кордоном. Для прикладу, килим Brönden в українському магазині коштує 9 499 гривень, а в польському – 8 668 гривень. Софу Knopparp у Києві можна замовити за 2 699 гривень, а в Польщі – за 2 378 гривень. Водночас деякі товари в Україні навпаки дешевші – так, туалетний столик Brimnes в українському магазині коштує 1999 гривень проти 2017 гривень у польському.

Нещодавно київська IKEA зробила доставку товарів для самостійного вивозу платною.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button