Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Luca Bravo, unsplash.com

Департамент транспорту Нью-Йорка представив концепцію «NY 25 × 25», яка передбачає, що до 2025 року автодоріг стане менше на 25%. Замість них з’являться смуги для громадського транспорту, пішохідні вулиці, велодоріжки та громадські простори, повідомляє State.

У звіті дептрансу йдеться, що якщо забрати одну з чотирьох миль (всього 19 тисяч миль) автодоріг та три мільйони паркувальних місць, Нью-Йорк міг би:

  • Облаштувати тисячу миль пішохідних вулиць;
  • Відкрити один вільний від транспорту квартал для ігор, навчання на відкритому повітрі;
  • Створити смуги громадського транспорту;
  • Розмістити на відстані п’яти хвилин ходьби автобусні маршрути велодоріжки;
  • Розширити мережу прокату велосипедів по місту;
  • Здавати в оренду 5,4 мільйона квадратних футів вуличного простору підприємствам та некомерційним установам, таким як ресторани та мистецькиі організації;
  • Додати 2,9 мільйона квадратних футів до ширини пішохідних тротуарів;
  • Встановити громадську стоянку для велосипедів у кожному кварталі;
  • Посадити 15 тисяч нових дерев, що еквівалентно створенню Центрального парку;
  • Побудувати центри для вуличних торговців, лавки, громадські туалети, зарядні станції для велосипедів та стоянку для велосипедів біля кожної з 472 станцій метро в місті;
  • Розширити до 80 футів тротуарів для доставки товарів, посадки-висадки, а також зберігання та вивезення сміття;
  • Прибрати припарковані машини на автодорогах, що перекривають огляд водіїв;
  • Направляти гроші від користування парковками на громадський транспорт;
  • Виділити кожному району вільні ділянки для створення громадських просторів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button