Київ закупить «лежачих поліцейських» на понад три мільйона гривень
Останнім часом ЦОДР регулярно повідомляє про встановлення нових «лежачих поліцейських» — й одночасно ці конструкції стають об'єктом критики.
Останнім часом ЦОДР регулярно повідомляє про встановлення нових «лежачих поліцейських» — й одночасно ці конструкції стають об'єктом критики.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Центр організації дорожнього руху оголосив тендер на закупівлю пристроїв примусового зниження швидкості – «лежачих поліцейських».
За 3,2 мільйона гривень планують придбати 2420 гумових секцій. Кількість секцій на один засіб залежить від ширини вулиці, але виходячи з кількості кінцевих елементів (300 штук), планується встановити 150 «лежачих поліцейських». Аукціон відбудеться 30 березня.
Останнім часом Центр організації дорожнього руху регулярно повідомляє про встановлення нових «лежачих поліцейських» (лише 17-19 березня встановили чергові «поліцейські» на вулицях Жмаченка, Гавела і Качалова) й одночасно ці конструкції стають об’єктом критики. До нещодавна стандарти передбачали лише такий засіб заспокоєння руху. Торік набули чинності зміни до ДСТУ 4123:2020, які розширювали цей перелік.
Розробники оновлених стандартів із ДерждорНДІ пояснили: передбачається, що міста мають поетапно замінювати «лежачі поліцейські» на «берлінські подушки» чи підвищені переходи.
Водночас в «Укравтодорі» наголошували, що поки не внесуть зміни до ДБН, нові стандарти матимуть рекомендаційний характер.
«Лежачі поліцейські» критикують за низку недоліків: різкі «підскоки», яких не можуть уникнути не лише легкові автомобілі, але й громадський транспорт і вантажівки; сильний шум, який видає габаритний транспорт; ненадійність і сильне зношування конструкції; ускладнення водовідведення та снігоприбирання; незручність для велосипедистів тощо.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті