Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23475 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/kyivtrafficmanagement

Центр організації дорожнього руху оголосив тендер на закупівлю пристроїв примусового зниження швидкості – «лежачих поліцейських».

За 3,2 мільйона гривень планують придбати 2420 гумових секцій. Кількість секцій на один засіб залежить від ширини вулиці, але виходячи з кількості кінцевих елементів (300 штук), планується встановити 150 «лежачих поліцейських». Аукціон відбудеться 30 березня.

Останнім часом Центр організації дорожнього руху регулярно повідомляє про встановлення нових «лежачих поліцейських» (лише 17-19 березня встановили чергові «поліцейські» на вулицях Жмаченка, Гавела і Качалова) й одночасно ці конструкції стають об’єктом критики. До нещодавна стандарти передбачали лише такий засіб заспокоєння руху. Торік набули чинності зміни до ДСТУ 4123:2020, які розширювали цей перелік.

Розробники оновлених стандартів із ДерждорНДІ пояснили: передбачається, що міста мають поетапно замінювати «лежачі поліцейські» на «берлінські подушки» чи підвищені переходи.

Водночас в «Укравтодорі» наголошували, що поки не внесуть зміни до ДБН, нові стандарти матимуть рекомендаційний характер.

«Лежачі поліцейські» критикують за низку недоліків: різкі «підскоки», яких не можуть уникнути не лише легкові автомобілі, але й громадський транспорт і вантажівки; сильний шум, який видає габаритний транспорт; ненадійність і сильне зношування конструкції; ускладнення водовідведення та снігоприбирання; незручність для велосипедистів тощо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button