У Мінфіні вважають, що перші станції метро на Троєщину можна відкрити до 2024 року
У конструкції Подільсько-Воскресенського моста побудовано вже три станції метро: «Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенка».
У конструкції Подільсько-Воскресенського моста побудовано вже три станції метро: «Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенка».
Фото: facebook.com/Kyivmetrobud
Метро на Троєщину – «зараз це не фантастика», і першу ділянку можна запустити до 2024 року, вважає транспортний експерт, заступник міністра фінансів Олександр Кава. Про це він повідомив у інтерв’ю телеканалу Дом.
На його думку, раніше головною перешкодою для будівництва метро на Троєщину була відсутність Подільсько-Воскресенського мосту. Зараз, будівництво основної частини моста вже майже закінчено й починають будувати лівобережні та правобережні з’їзди.
«У конструкції моста побудовані вже три станції метро: це “Суднобудівна” на Рибальському півострові, станція “Труханів острів” на однойменному острові та станція “Затока Десенка”. Перша пускова ділянка передбачає ще одну станцію на лівому березі – станція “Райдужна”. І ще дві станції на правому березі – станція “Подільська” з пересадкою на нині діючу станцію “Тараса Шевченка” і станцію “Глибочицька” або, за другим варіантом, “Татарська” з пересадкою на станцію метро “Лук’янівська”», – зазначає Кава.
Він висловив готовність допомогти київській адміністрації залучити фінансування Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку.
Читайте також: Кличко обіцяє заїзд на Подільський міст цієї весни. Чи дозволить це запустити рух шляхопроводом?
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті