Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23454 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Команда ЛУН Місто проаналізувала, як за рік карантинних обмежень змінилися мобільність та звички українців. За їхніми даними, знизився пасажиропотік метро та збільшилися затори. Кінотеатри зазнали найбільше збитків, а служби доставки навпаки були найбільш затребуваними у городян.

Кількість пасажирів метро Києва не повернулася до докарантинного рівня. У лютому 2020 було понад 38 мільйонів, у лютому 2021 – понад 26 мільйонів. Місячний пасажиропотік у метро знизився на 12 мільйонів за рік.

Натомість затори на дорогах Києва швидко навіть перегнали докарантинний рівень. За даними сервісу TomTom, вже у червні затримка в дорозі перевищила доковідні показники. Невелике зниження було лише у серпні.

Дані Apple показують динаміку переміщень під час карантину. Зокрема, українці стали найменш мобільними у квітні 2020 та максимально мобільними у теплу пору року.

Чи не найважче через коронавірус прийшлося кінотеатрам, а найбільшу затребуваність відчули служби доставки. За даними мережі кінотеатрів Планета кіно, продаж попкорну у квітні, травні, черні 2020 був зовсім низький. З липня почалося поступове відновлення.

У службі швидкої доставки товарів та страв Glovo повідомили, що з березня 2020 почався ріст від +75% до +89% і протягом року показники були приблизно на одному рівні. Серед страв у Glovo часто замовляли суші, бургери, донери. Попит на доставку борщу – виріс на 86%.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button