Як за рік карантину змінилася мобільність та звички киян (дослідження)
ЛУН місто проаналізувало дані Apple, сервісу TomTom, Київського метрополітену, мережі Планета кіно та Glovo.
ЛУН місто проаналізувало дані Apple, сервісу TomTom, Київського метрополітену, мережі Планета кіно та Glovo.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Команда ЛУН Місто проаналізувала, як за рік карантинних обмежень змінилися мобільність та звички українців. За їхніми даними, знизився пасажиропотік метро та збільшилися затори. Кінотеатри зазнали найбільше збитків, а служби доставки навпаки були найбільш затребуваними у городян.
Кількість пасажирів метро Києва не повернулася до докарантинного рівня. У лютому 2020 було понад 38 мільйонів, у лютому 2021 – понад 26 мільйонів. Місячний пасажиропотік у метро знизився на 12 мільйонів за рік.
Натомість затори на дорогах Києва швидко навіть перегнали докарантинний рівень. За даними сервісу TomTom, вже у червні затримка в дорозі перевищила доковідні показники. Невелике зниження було лише у серпні.
Дані Apple показують динаміку переміщень під час карантину. Зокрема, українці стали найменш мобільними у квітні 2020 та максимально мобільними у теплу пору року.
Чи не найважче через коронавірус прийшлося кінотеатрам, а найбільшу затребуваність відчули служби доставки. За даними мережі кінотеатрів Планета кіно, продаж попкорну у квітні, травні, черні 2020 був зовсім низький. З липня почалося поступове відновлення.
У службі швидкої доставки товарів та страв Glovo повідомили, що з березня 2020 почався ріст від +75% до +89% і протягом року показники були приблизно на одному рівні. Серед страв у Glovo часто замовляли суші, бургери, донери. Попит на доставку борщу – виріс на 86%.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті