Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/vyshneve.portal

Асоціація перевізників Києва та області звертатиметься до КМДА з проханням офіційно заборонити роботу маршруток – через карантинні обмеження робота водіїв стала збитковою та надто напруженою. Про це заявив агентству Інтерфакс-Україна голова організації Ігор Мойсеєнко.

«Ми звертатимемося до київської міської влади, щоб нас зупинили офіційно. Тому що возити по 11 пасажирів – дуже збитково для нас. На нас також масово складають протоколи по 17 тисяч гривень штрафу. Водії не можуть виганяти пасажирів і постійно вступати з ними в конфлікт під час спроби зайти в салон. Водії самовільно починають повертатися в парки, щоб їх не штрафували», – сказав він.

За його словами, київські водії маршруток отримали вже близько 100 штрафів по 17 тисяч гривень. Також він стверджує, що сьогодні, 24 березня, у розпалі конфліктів пасажири розбили скло двох маршрутних автобусів. Те саме Мойсеєнко розповів сайту Сьогодні:

«У Києві проводять масові рейди для виявлення в маршрутках стоячих пасажирів. Водії намагаються не брати пасажирів більше, ніж належить. Через це виникають постійні конфлікти. Люди з зупинок навіть кидають каміння в автобуси за те, що ті не зупинилися, – всі хочуть доїхати на роботу. На кінцевих зупинках пасажири лізуть у бійку з водіями і кричать, що самі будуть розбиратися з поліцією», – нарікає він.

Мойсеєнко повідомив, що вже цієї суботи (27 березня) приблизно 30-40% київських маршруток піднімуть вартість проїзду з 8 до 10 гривень. Але і в цьому разі робота з 11 пасажирами в салоні для маршрутних перевізників не покриє навіть витрат на пальне.

«Якщо ми просто стоїмо, ми зазнаємо збитків. Якщо ми працюємо, ці збитки ще більші», – пояснює голова Асоціації перевізників.

Локдаун у столиці почався з 20 березня і діятиме до 9 квітня. Згідно з обмеженнями, громадський транспорт працює за заповненості не більш як 50% місць у салоні. Через це чимало жителів Києва та передмість не можуть сісти у транспорт, на зупинках утворюються великі черги.

Тим часом міський голова Віталій Кличко назвав причиною натовпів «безвідповідальність тих людей, які не дотримуються рекомендацій». Він погрожує, що громадський транспорт у Києві буде зупинено, «якщо ситуація не поліпшиться».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button