Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба Київпастрансу

Від сьогодні, 26 березня, наземний громадський транспорт зможе перевозити значно більше пасажирів – половину від місткості транспортного засобу. Таке рішення напередодні ввечері запровадила Постійна комісія КМДА з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, повідомляє Київпастранс.

Обмеження на перевезення кількості пасажирів відповідно до 50% сидячих місць, які запровадили на час локдауну, змінили на 50% від загальної пасажиромісткості.

До прикладу, перед цим до салону автобуса МАЗ 203, який має 26-29 сидінь, могли впустити не більш як 13-14 пасажирів, а тепер можуть зайти близько 50 людей.

Нагадаємо, що тритижневий локдаун Київ запровадив з 20 березня. Також 23 березня уряд зарахував Київ до червоної зони. Посилений карантин у столиці діятиме до 9 квітня.

Суворі обмеження у транспорті призвели до натовпів на зупинках, люди не могли виїхати й тому подекуди блокували рух. До того ж поліція почала штрафувати переповнені маршрутки, які раніше брали на себе навантаження комунального транспорту, який суворіше дотримувався обмежень. Приватні перевізники звернулися з листом до КМДА, вимагаючи офіційно заборонити їм працювати – через збитковість та обурення пасажирів, які, як стверджують, навіть кидалися камінням у маршрутки.

Натомість міський голова Віталій Кличко заявив, що місто не може приймати рішень за приватних перевізників, а також поклав відповідальність за натовпи на зупинках на киян, які не хочуть залишатися вдома.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button