Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Sophia Marston, unsplash.com

Пакети з позначкою OK compost, які продаються у київських супермаркетах, не можна передати на компостування, адже в Україні немає відповідних технологій, повідомив один з творців додатку для компостування BioBin Артем Миргородський.

Він пояснив, що матеріали для компостування мають два типи сертифікації: home та industrial. Перший розкладається у компостері за три-шість місяців, останній протягом року або більше. Тип сертифікації home можна застосовувати в домашніх компостерах вуличного типу (коробка, яма). Industrial призначений для переробки на High-rate Composting Faclities (науковий керований та посилений процес природнього біо розкладання – метод прискорення декомпозиції органічних відходів).

Такі пакети не вироблені з крохмалю на 100%, як на них пишуть. За словами Миргородського, вміст крохмалю там становить, як правило, лише 25-40%, все решта – смоли і полімери, які потраплять в грунт під час розкладання. Такий компост чи грунт не можна застосовувати для вирощування продуктів харчування.

В Україні High-rate Composting Faclities наразі немає. А отже, передати на компостування пакет категорії industrial OK Compost неможливо. Основною шкодою для довкілля є те, що ці паркети потрапляють на полігони разом з біовідходами, які й запускають всі процеси розпаду та генерації шкідливих газів.

На його думку, супермаркети мали б забезпечити збір пакетів для професійного компостування. Якщо це не зроблено, то споживач введений в оману і очікуваного позитивного ефекту для природи не буде.

Про це також писала організація «Україна без сміття»: пакетики з позначкою «придатні до компостування» ніколи не розкладуться правильно в умовах компостної купи. Бо для компостування таких відходів потрібен контрольований процес на заводі.

Супермаркети, які пропонують такий пакет, вводять покупця в оману. Таку форму маркетингу називають грінвошінг. Тобто в ній широко застосовується «зелений» піар і методи, мета – ввести в оману щодо екологічності продукції або послуги, представити їх в сприятливому світлі. Це робиться для того, щоб залучити нових клієнтів та створити дружній до навколишнього середовища імідж, але насправді вплив на довкілля залишається суттєвим.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button