Стан будівництва у березні 2021 року. Скріншот із відеопрезентації ТРЦ Respublika Park
Торговельно-розважальний центр «Республіка», розташований на Окружній дорозі неподалік від станції метро «Теремки», планують здати в експлуатацію вже у травні, а відкрити для відвідувачів – наприкінці цього року. Про це РБК-Україна повідомив голова наглядової ради інвестфонду «Каскад-Інвест» Анатолій Шахновський.
Цей фонд інвестує у будівництво ТРЦ «Республіка», який почали будувати ще у 2012 році, та зупинили у 2015 році. Тепер проєкт зазнав ребрендингу і має назву Respublika Park.
Стан будівництва у березні 2021 року. Скріншот із відеопрезентації ТРЦ Respublika Park
«Ми придбали всі права і вже активно інвестуємо у добудову ТРЦ. Це буде найбільший торговельний центр України, площею 300 тисяч квадратних метрів, де розмістяться приблизно 500 магазинів, парк розваг із застосуванням останніх технологій, близько 50 ресторанів і кінотеатри», – заявляє Шахновський.
Для порівняння, площа наразі найбільшого українського ТРЦ Lavina Mall становить 140 тисяч квадратних метрів. Водночас заявлена площа ТРЦ Blockbuster Mall – 300 тисяч квадратних метрів і 500 магазинів. Зараз завершено першу чергу площею 110 тисяч.
Візуалізація фасаду. Скріншот із відеопрезентації ТРЦ Respublika Park
Retailers опублікувало відеопрезентацію ТРЦ Respublika Park. На нульовому рівні планують розмістити паркінг на 3500 місць із магазинами по периметру. На першому рівні буде основна торговельна галерея, а на третьому – кінотеатр на 14 залів, розважальний центр, фудкорти та спортивний клуб.
Всередині ТРЦ облаштують оазу – живий парк площею дві тисячі квадратних метрів із фонтаном. У центрі атріуму розташують аеродинамічну трубу з літальною камерою заввишки 16 метрів. Іншим розважальним проєктом стане парк «Неополіс» з різними атракціонами – віртуальними, екстремальними, сімейними тощо.
Візуалізація парку. Скріншот із відеопрезентації ТРЦ Respublika Park
Для Respublika Park запустять власний мобільний застосунок, який будуватиме маршрути, шукатиме магазини та автомобіль на паркінгу.
За словами гендиректорки ТРЦ Юлії Щасливої, цільовою аудиторією Respublika Park є покоління X, Y, Z та альфа.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті