Французький фонд дикої природи вимагає заборонити рекламу кросоверів та позашляховиків
Екологи вважають, що такі автомобілі завдають більшої шкоди природі, а їхні переваги над звичайними авто перебільшені.
Екологи вважають, що такі автомобілі завдають більшої шкоди природі, а їхні переваги над звичайними авто перебільшені.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Французький офіс Всесвітнього фонду дикої природи вимагає заборонити рекламу кросоверів і позашляховиків, пише Аutotimes news.
За словами активістів, дуже часто в таких відеороликах автомобіль їздить мальовничими місцями, мовляв, це свого роду єднання авто і природи. У реальності такий гарний на зображенні союз токсичний, вважають в фонді. Зокрема, за офіційними даними, у Франції частка позашляховиків у загальному обсязі шкідливих викидів в атмосферу виходить на друге місце.
У 2019-му році на рекламу позашляховиків витратили 1,8 мільярда євро (це 42% від усього фінансування на рекламу). Кожен день майже чотири години ефірного часу по телевізору розповідають про переваги такого класу авто. Це чистої води маніпуляція, вважають екологи.
Екологи стверджують, що така реклама впливає на свідомість людей, тим самим стимулюючи високий попит у сегменті. До того ж переваги кросоверів та позашляховиків перед іншими авто, на думку WWF, перебільшені. Наприклад, безпека таких авто не настільки ідеальна, як обіцяють світові автогіганти.
За даними страхової статистики, ризик потрапляння в дорожню пригоду на позашляховику на 10% вище, ніж на інших видах машин. Екологи вважають необхідним обкласти компанії, що випускають машини спорядженою масою понад 1,4 тисячі кілограмів, додатковим податком, але чиновники в результаті встановили іншу планку – до 1,8 тисячі (2% проданих автомобілів за рік).
Тепер у WWF запропонували на законодавчому рівні заборонити рекламу важких позашляховиків. Тільки зараз у них мало однодумців, вважає автоспільнота, адже попит на цей вид транспорту зростає.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті