Мережа АТБ випустила власну банківську картку
Картка дозволить отримувати додаткову 5% знижку на акційні товари. Водночас керівництво АТБ сподівається зробити її основною банківською карткою для клієнта.
Картка дозволить отримувати додаткову 5% знижку на акційні товари. Водночас керівництво АТБ сподівається зробити її основною банківською карткою для клієнта.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мережа супермаркетів АТБ випустила разом із Райффайзен Банк Аваль та Visa власну платіжну картку АТБ-Pay. Про це повідомив гендиректор компанії Борис Марков.
Особливість картки – можливість отримувати додаткову 5% знижку на акційні товари зі спеціальними цінниками у мережі АТБ. Наприклад, якщо акційна ціна кави звичайною вартістю 215 гривень у супермаркеті становить 173 гривні, то з карткою АТБ вона коштуватиме 164,35 гривні.
Оформити картку можна поки що у мережі АТБ у Запоріжжі, а в інших регіонах – у відділеннях Райффайзен Банк Аваль. Якщо оформити картку типу Visa Reward, то її обслуговування буде безкоштовним. Це картка для отримання бонусів за покупки. За більш універсальну картку типу Visa Gold доведеться платити 36 гривень на місяць, якщо сума покупок щомісяця не перевищуватиме 2000 гривень або залишок на картці буде меншим за таку ж суму. Докладіше про тарифи можна почитати тут.
В АТБ тверджують, що вже видали понад 50 тисяч карток. Загалом АТБ оцінює свою аудиторію у 22 мільйона людей. Згодом планують запустити мобільний застосунок.
«Наше завдання – не просто емітувати мільйони карток, а зробити її основною банківською карткою для клієнта», – заявляє Марков.
Зазначимо, що в мережі АТБ не було карток лояльності, на відміну від багатьох інших мереж супермаркетів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті