Мережа АТБ випустила власну банківську картку
Картка дозволить отримувати додаткову 5% знижку на акційні товари. Водночас керівництво АТБ сподівається зробити її основною банківською карткою для клієнта.
Картка дозволить отримувати додаткову 5% знижку на акційні товари. Водночас керівництво АТБ сподівається зробити її основною банківською карткою для клієнта.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Дизайн картки
Мережа супермаркетів АТБ випустила разом із Райффайзен Банк Аваль та Visa власну платіжну картку АТБ-Pay. Про це повідомив гендиректор компанії Борис Марков.
Особливість картки – можливість отримувати додаткову 5% знижку на акційні товари зі спеціальними цінниками у мережі АТБ. Наприклад, якщо акційна ціна кави звичайною вартістю 215 гривень у супермаркеті становить 173 гривні, то з карткою АТБ вона коштуватиме 164,35 гривні.
Оформити картку можна поки що у мережі АТБ у Запоріжжі, а в інших регіонах – у відділеннях Райффайзен Банк Аваль. Якщо оформити картку типу Visa Reward, то її обслуговування буде безкоштовним. Це картка для отримання бонусів за покупки. За більш універсальну картку типу Visa Gold доведеться платити 36 гривень на місяць, якщо сума покупок щомісяця не перевищуватиме 2000 гривень або залишок на картці буде меншим за таку ж суму. Докладіше про тарифи можна почитати тут.
В АТБ тверджують, що вже видали понад 50 тисяч карток. Загалом АТБ оцінює свою аудиторію у 22 мільйона людей. Згодом планують запустити мобільний застосунок.
«Наше завдання – не просто емітувати мільйони карток, а зробити її основною банківською карткою для клієнта», – заявляє Марков.
Зазначимо, що в мережі АТБ не було карток лояльності, на відміну від багатьох інших мереж супермаркетів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті