Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23268 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Віталій Носач, РБК-Україна

У Києві на другий день жорсткого локдауну на маршрути вийшло ще менше водіїв, ніж в понеділок. У комунальній службі перевезень КМДА і в Асоціації перевізників Києва і Київської області підтвердили, що робота маршруток зараз на межі призупинення, пише «Сьогодні».

У перший день локдауну відбувалися перевірки маршруток, які мають перевозити людей зі спецперепустками. Водіїв у перший день не штрафували, а тільки попереджували про порушення правил. Проте, як пише видання, цього цілком вистачило, щоб багато водіїв не вийшли на роботу.

«Кому цікаво заплатити 17 тисяч з власної кишені? В результаті на маршрути вийшло значно менше маршруток», – заявив Ігор Мойсеєнко, голова Асоціації перевізників Києва і Київської області.

За словами пасажирів, на багатьох маршрутах помітно поменшало автобусів, а також різко збільшився інтервал руху маршруток. Якщо раніше їх потрібно було чекати до трьох хвилини, то зараз можна прочекати 15-20 хвилин. Наприклад, сьогодні на проспекті Бажана, пасажири чекали прибуття маршрутки більше півгодини. Крім того, автобуси на деяких міських маршрутах взагалі перестали їздити.

В Асоціації перевізників Києва та Київської області підтверджують, що кількість автобусів на маршрутах зменшилася до мінімуму. Зокрема, перевізники залишають мінімальну кількість автобусів, оскільки дуже знизився пасажиропотік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button