Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У період локдауну в Україні зріс попит на велосипеди та захисні аксесуари. Переважну більшість купують для дітей.

В онлайн-магазині VeloOnline розповіли, що продаж велосипедів дійсно зростає. Через пандемію суспільство почало більше турбуватись про своє здоров’я, здоров’я дітей та близьких. Зокрема, у цьому магазині близько 85% покупців купують захисний шолом одразу або протягом двох тижнів після покупки велосипеду. Останнім часом є тенденція мати не один, а два та навіть три велосипеди під різні стилі катання.

У магазинах Velotime та Velosklad також підтверджують зростання кількості продажів у період локдауну. Продавці зазначають, що як альтернативу громадському транспорту купують дешевші велосипеди – вартістю до восьми тисяч гривень. Найпопулярнішими є гірські, міські та дитячі велосипеди. Захисні шоломи тут купує менша кількість людей, а переважна більшість з них – дитячі.

Нагадаємо, у Києві з п’ятого по 16 квітня ввели локдаун. Користуватися громадським транспортом можна лише за спецперепустками.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button