У Норвегії частка електрокарів за місяць досягла 85%
Загалом у березні в країні було продано 15 315 легковиків, з них 12 997 – електромобілі і підзаряджувальні гібриди.
Загалом у березні в країні було продано 15 315 легковиків, з них 12 997 – електромобілі і підзаряджувальні гібриди.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Норвегії в березні 2021 року 85% усіх проданих нових авто були електрокарами або ж гібридами. Лише 9,5% людей віддали перевагу машинам з двигуном внутрішнього згоряння, пише Clean Tecnica. Цей показник – на 10% більший, ніж в березні минулого року.
Всього у березні в країні було продано 15 315 легковиків. З них електромобілів і підзаряджувальних гібридів – 12 997 одиниць (84,9%). Водночас автомобілі, які повністю працюють на батареї, обирали 56,3% клієнтів, а гібриди – 28,6%.
Відповідно, продажі авто з ДВЗ (які не мають гібридного модуля) в Норвегії в березні склали всього 9,5% (1 453 одиниці). При цьому на моделі з бензиновими моторами припало 4,8% (730 одиниць), а з дизельними – 4,7% (723 одиниці).
У 2020 році Норвегія першою у світі стала країною, де електрокарів продали більше, ніж бензинових. Зокрема, 54,3% від продажів нових авто припадало на електричні автомобілі. При цьому, у 2019 році цей показник сягав 42,4%, а у 2011 – лише 1%.
Країна хоче припинити продаж будь-яких авто, крім електричних, до 2025 року.
У першому кварталі найбільшим попитом в Норвегії користувалися: Tesla Model 3 (2565), Audi e-tron (1976), Nissan Leaf (1691), Volvo XC 40 (1393) і Hyundai Kona (1303).
Нагадаємо, у 2020 році українці придбали і поставили на облік 7 455 електроавтомобілів – це на 1% менше, ніж роком раніше.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті