Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У Норвегії в березні 2021 року 85% усіх проданих нових авто були електрокарами або ж гібридами. Лише 9,5% людей віддали перевагу машинам з двигуном внутрішнього згоряння, пише Clean Tecnica. Цей показник – на 10% більший, ніж в березні минулого року.

Всього у березні в країні було продано 15 315 легковиків. З них електромобілів і підзаряджувальних гібридів – 12 997 одиниць (84,9%). Водночас автомобілі, які повністю працюють на батареї, обирали 56,3% клієнтів, а гібриди – 28,6%.

Відповідно, продажі авто з ДВЗ (які не мають гібридного модуля) в Норвегії в березні склали всього 9,5% (1 453 одиниці). При цьому на моделі з бензиновими моторами припало 4,8% (730 одиниць), а з дизельними – 4,7% (723 одиниці).

У 2020 році Норвегія першою у світі стала країною, де електрокарів продали більше, ніж бензинових. Зокрема, 54,3% від продажів нових авто припадало на електричні автомобілі. При цьому, у 2019 році цей показник сягав 42,4%, а у 2011 – лише 1%.

Країна хоче припинити продаж будь-яких авто, крім електричних, до 2025 року.
У першому кварталі найбільшим попитом в Норвегії користувалися: Tesla Model 3 (2565), Audi e-tron (1976), Nissan Leaf (1691), Volvo XC 40 (1393) і Hyundai Kona (1303).

Нагадаємо, у 2020 році українці придбали і поставили на облік 7 455 електроавтомобілів – це на 1% менше, ніж роком раніше.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button