Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Omid Armin / Unsplash

На відміну від попередніх айфонів, остання модель iPhone 12 продається без навушників і зарядного пристрою, хоча у комплект все ще входить кабель Lightning. Apple аргументувала цей крок піклуванням про екологію, але таке пояснення не задовольнило, наприклад, Управління з захисту прав споживачів Бразилії, яке наклало на корпорацію штраф у два мільйони доларів за відсутність зарядки в коробці.

Та Apple продовжує посилатися на екологічну вигоду й уже називає число: відсутність зарядки заощаджує 861 тонн міді, цинку та олова. Про це йдеться у новому екологічному звіті компанії, повідомляє Engadget. В компанії вважають, що більшість покупців айфонів вже мають зарядки від попередніх моделей, тож легко обійдуться без них, купуючи нову модель.

Відсутність навушників і зарядного пристрою у комплекті дозволить зменшити об’єм коробки, а це значить, що можна буде перевозити на 70% більше айфонів під час одного транспортування.

Apple запевняє, що протягом року змогла зменшити викиди CO2 з 25,1 мільйона тонн до 22,6 мільйона, а до 2030 року взагалі планує стати вуглецево-нейтральною. Зокрема, майже весь вольфрам для виробництва iPhone 12 та нових Apple Watch, – повторно використаний, наголошують у корпорації. Більш того, стверджують, що новий процесор M1 настільки енергоефективний, що вуглецевий слід від комп’ютера Mac Mini зменшився на 34%.

  • Поняття «вуглецевий слід» ввела у широкий вжиток нафтова корпорація British Petroleum на початку 2000-х років. Кампанія, розроблена маркетинговою агенцією Ogilvy, пропонувала споживачам розрахувати власний вуглецевий слід і змінити спосіб життя та споживання, щоб його зменшити. У цей час BP продовжувала добувати нафту в тих самих обсягах.

Нагадаємо, у вермішель «Мівіна» більше не кластимуть пластиковий пакетик із олією: у компанії Nestlé порахували, що це дозволить зменшити використання пластика на 24,5 тонни на рік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button